השופטים החדשים: מועמדים לשיפוט גם מתוך הפרקליטות

מנהל בתי המשפט, השופט יגאל מרזל, פרסם לאחרונה את רשימת המועמדים לשיפוט ולקידום • הרשימה כוללת שמות מעניינים שחלקם עורכי דין או שופטים מוכרים

מנהל בתי המשפט השופט יגאל מרזל / צילום: כדיה לוי
מנהל בתי המשפט השופט יגאל מרזל / צילום: כדיה לוי

מנהל בתי המשפט, השופט יגאל מרזל, פרסם לאחרונה את רשימת המועמדים לשיפוט ולקידום שבעניינם תדון הוועדה לבחירת שופטים בישיבתה ב-6 בדצמבר. הרשימה כוללת שמות מעניינים שחלקם עורכי דין או שופטים מוכרים.

כך למשל, על תפקיד שיפוט בביהמ"ש המחוזי מרכז בלוד מתמודדים שופטי בימ"ש השלום שאול אבינור, מרב בן-ארי, שרון גלר, עידו דרויאן-גמליאל, יוסף יוספי, רמי חיימוביץ', מיכאל קרשן, ונוספים.

מועמד מפתיע שמתמודד מול שופטי השלום על תפקיד שיפוט במחוזי מרכז הוא עו"ד שלומי אברמזון מפרקליטות המדינה. אברמזון היה עוזרו המשפטי של פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן.

אברמזון שמועמד גם למחוזי בירושלים, עבד בעבר במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות והוא חברו הקרוב של ח"כ יועז הנדל, שותפו הפוליטי של ח"כ צבי האוזר, חבר הוועדה לבחירת שופטים.

לתפקידי שיפוט בבתי משפט השלום במחוזות ת"א ומרכז, מתמודדים, בין היתר, עו"ד יעל ענתות שהיא פרקליטה בפרקליטות מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה, עו"ד טל ענר, עו"ד ציון סהראי, עוה"ד יובל יבלונסקי, רפאל ימיני, שרון דניאלי, הרשם הבכיר קייס נאשף ונוספים.

לבית המשפט המחוזי ירושלים מועמדים בין היתר, שופטי בימ"ש השלום, תמר בר-אשר, מרדכי כדורי, אילן סלע, עבאס עאסי ומיכל שרביט.