דוחות הוט: גידול צנוע בהכנסות, ירידות חדות ב-EBITDA בצרפת

הוט מדווחת בישראל על גידול ברבעון השלישי של 1% בהכנסות ל-973 מיליון שקל,
אך בדיווח בצרפת בסעיף ה-EBITDA ותזרים המזומנים נרשמו ירידות חדות של 12.9% ו-51% (בהתאמה) • בחברה מסבירים כי הסעיפים כוללים פעילויות של אלטיס שאינן קשורות להוט

דוחות קבוצת הוט לרבעון השלישי מראים גידול צנוע בהכנסות בשיעור של 1.04% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-973 מיליון שקל. ברבעון השני הכנסות החברה הסתכמו ב-950 מיליון שקל, גידול של 2.2%.

ההכנסות בהוט מובייל הסתכמו ב-208 מיליון שקל, בדומה לרבעון הקודם (209 מיליון שקל) וירידה קלה לעומת הרבעון המקביל אשתקד, שההכנסות הסתכמו בו ב-212 מיליון שקל, ככל הנראה בגלל הקורונה והירידה בתנועת התיירות הנכנסת והיוצאת.

בפעילות הקווית של הוט - שכוללת את הטלוויזיה, האינטרנט והטלפוניה - הסתכמו הכנסות הקבוצה ב-557 מיליון שקל, זהה לרבעון המקביל אשתקד, ו-564 מיליון שקל ברבעון השני.

מכיוון שהחברה מדווחת בצרפת, היא כוללת לטענתה במדד ה-EBITDA (רווח תפעולי לפני הפרשות ומסים) את שלל פעילויות אלטיס בישראל, כולל פעילות הטכנאים שהיא יחידה נפרדת מהוט. החברה לא מוסרת על כך פרטים אבל בדוחות החברה בצרפת הרי שביורו עומד הנתון על 81 מיליון יורו, ירידה של 12.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים החופשי של הקבוצה, ירד על פי הדיווח בצרפת ב-51% והסתכם ב-15 מיליון יורו.

החברה מדווחת על גידול של 8,000 לקוחות בכבלים ו-2,000 לקוחות בהוט מובייל.
לדברי טל גרנות גולדשטיין, "קבוצת הוט מציגה ברבעון השלישי שיפור בהכנסות וגידול במצבת מנויי החברה בכל תחומי פעילותה. משבר הקורונה מוכיח ומדגיש את חשיבותן של תשתיות תקשורת מתקדמות במדינת ישראל ואת הצורך בשירותים מתקדמים ללקוחות".