פימי מכרה למוסדיים 16% מג'י וואן בתמורה לכ-85 מיליון שקל

העסקה משקפת דיסקאונט של כ-2% • הקרן תמשיך להחזיק בכ-50% ממניות החברה • העסקה משקפת לג'י וואן שווי חברה של כ-530 מיליון שקל

ישי דוידי / צילום: איל יצהר
ישי דוידי / צילום: איל יצהר

קרן פימי מכרה היום 16% ממניות ג'י וואן  תמורה 85 מיליון שקל, כשהקרן בהובלת ישי דוידי, גילון בק ולילך אשר טופילסקי שמשמשת כיו"ר ג'י וואן מטעם הקרן, תמשיך להחזיק בכ-50% ממניות החברה. העסקה משקפת לג'י וואן שווי חברה של כ-530 מיליון שקל.

פימי נכנסה להשקעה בג'י וואן כשרכשה אותה מידי G4S הבינלאומית ב-2017. בסוף 2018 פימי הנפיקה את ג'י וואן לפי שווי של כ-450 מיליון שקל. כיום נסחרת ג'י וואן לפי שווי של כ-542 מיליון שקל, כך שהעסקה משקפת דיסקאונט של כ-2%.

עבור פימי מדובר בהשקעה מוצלחת עם רווח של יותר מפי 2, כשעתה היא מממשת רק חלק ממנה. את המכירה עשתה דיסקונט חיתום, והרוכשים הם גופים מוסדיים.

ג'י וואן עוסקת במתן שירותי שמירה וביטחון, הפעלת מוקדי סיור ופיקוח ואספקת שירותים טכנולוגיים למערכות שליטה ובקרה. מנכ"ל החברה הוא מיכאל אדיב.

בפימי ציינו הערב כי "לאחר עסקה זו הקרן החזירה את כל השקעתה בחברה, תמשיך להיות בעלת השליטה ותחזיק כ-50% ממניות החברה בשווי שוק נוכחי של כ-270 מיליון שקל".