סקר הפרסומות: זינוק באהדה לקמפיין קופ"ח מכבי עם אדיר מילר

הפרסומת של מכבי שירותי בריאות היא האהובה ביותר השבוע, והפרסומת של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר • הקמפיין של כלל ביטוח הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

אדיר מילר בקמפיין למכבי שירותי בריאות / צילום: יוטיוב - הערוץ הרשמי של מכבי
אדיר מילר בקמפיין למכבי שירותי בריאות / צילום: יוטיוב - הערוץ הרשמי של מכבי

צמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות השבוע זהה לזה של השבוע הקודם: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות היא הפרסומת הזכורה ביותר, והפרסומת של מכבי שירותי בריאות היא הפרסומת האהובה. אולם בעוד הפרסומת של מזרחי טפחות שומרת על שיעורי זכירות ואהדה דומים לזה של השבוע שעבר - שיעורי האהדה לפרסומת של מכבי בכיכובו של אדיר מילר (שהיו גבוהים ממילא) ממשיכים לצמוח גם השבוע.

שיעורי האהדה לפרסומת של מכבי, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, עומדים על כ-31.7% - נתון גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 27.1%. עם זאת, מעניין לראות ששיעורי הזכירה לפרסומת אינם גבוהים ביחס לפרסומות אחרות - 2.7% בלבד. במבנה בו בנוי הדירוג נדרשים הנסקרים לענות כשלב ראשון מה הפרסומות שהם זוכרים. כלומר, האהדה הרבה לפרסומת אחרי שנזכרים בה איננה מקפיצה אוטומטית את הפרסומת לטופ אוף מיינד של הצופים.

הפרסומת של מזרחי טפחות, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן ובכיכובם של דביר בנדק וישראל אהרוני, היא כאמור הפרסומת הזכורה ביותר. סביר שהעקביות בקו פרסום קבוע עם פרזנטור מזוהה מסייעים לשמור אותה באופן רציף בתודעה. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 5.2% - נתון נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 7.9%. עם זאת, ברמת האהדה הביצועים של הפרסומת בינוניים ועומדים על 6.3%. 

 
  

הקמפיין של כלל ביטוח, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.5 מיליון שקל. למרות ההשקעה, הקמפיין אינו מתברג בדירוג - לא בפרמטר הזכורות ולא באהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עמד השבוע על כ-על 484 בהיקף כספי כולל של כ-49.5 מיליון שקל. ההשקעה גבוהה יותר בהשוואה לשבוע הקודם, בו שודרו 484 קטעי פרסום בהיקף של 45 מיליון שקל.