מתלבשות על זה אחרת: המרכז לנפגעות תקיפה מינית יוצא לגיוס המונים

המרכז לנפגעות תקיפה מינית יצא למהלך של גיוס המונים • ארגון צופן, הפועל לחיבור בין ההייטק הישראלי לחברה הערבית, קיים השבוע יריד תעסוקה הפונה לצעירים וצעירות, בוגרי תארים בתחומי ההייטק • וקצת חדשות טובות בלב המגפה

עבודה בהייטק / צילום: שאטרסטוק
עבודה בהייטק / צילום: שאטרסטוק

מתלבשות על זה אחרת

בימים של שגרה עורך המרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית בת"א בזאר שנתי בשם "מתלבשות על זה", בו נמכרים מוצרי אופנה ובגדי מעצבים ובאמצעותו הוא מגייס תרומות. המוצרים בבזאר נתרמים על ידי המעצבות והמעצבים והיבואנים, ומהמרכז נמסר כי מדי שנה הם מצליחים לגייס כמיליון שקל שמהווים חלק מרכזי בפעילות שלהם. זאת, הודות למתנדבות והמתנדבים, וכמובן לתרומות וללקוחות שמגיעים לרכוש.

אלא שהשנה, תחת אילוצי מגבלות ותקנות הקורונה והאיסור על התקהלות (והייתה הרבה ממנה בבזארים בשנים שעברו), הבזאר הנוכחי לא יכול להתקיים, ואיתו גיוס הכספים. כדי למצוא דרכים אלטרנטיביות להכנסות אלו ולקבלת תרומות, יצא המרכז לנפגעות תקיפה מינית למהלך של גיוס המונים על חצי מהסכום אותו הוא מקבל בדרך כלל. נכון לימים אלה, גם ביעד זה הוא עוד לא מצליח לעמוד. במרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית קוראים לכול מי שיכול ויכולה להתגייס, לחפש בגוגל את "מתלבשות על זה giveback", ולהצטרף. בתקווה שבשנה הבאה יוכל הבזאר להתקיים בשגרה.

צופן להשתלבות בהייטק

ארגון צופן, הפועל לחיבור בין ההייטק הישראלי לחברה הערבית, קיים השבוע יריד תעסוקה הפונה לצעירים וצעירות, בוגרי תארים בתחומי ההייטק. האירוע התקיים דרך הזום, בפלטפורמה של חדרים שאפשרה מפגשים שונים.

היריד, מומן על ידי יוזמת השותפות במזרח התיכון (MEPI) של מחלקת המדינה האמריקאית, ובשיתוף ארגון itworks. בחברות שהשתתפו ביריד התעסוקה לקחו חלק בין היתר: אינטל, פיליפס, J.P Morgan ועוד. במשתתפים ביריד היה גם ראני שאהין, צעיר מהחברה הערבית שסיפר את סיפורו האישי וכיצד הוא עצמו השתלב בעולם ההייטק, הודות ליריד תעסוקה דומה. בסופו של דבר הוא התקבל לעבודה באנבידיה, בה הוא ממלא היום תפקיד ניהולי. בנוסף, הוצעו למשתתפי היריד סדנאות לחיזוק הכישורים הבין אישיים, הכנה לראיונות עבודה, בניית פרופיל לינקדאין, ושיחות אישיות עם מגייסים.

■■■

בגמר גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים ניצחו אילן רמת גן על תותחני צה"ל תל אביב בתוצאה 66-78. במעניקי הגביע היו שר התרבות והספורט חילי טרופר ויורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, נותנת החסות.

חדשות טובות

הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) הכריזה על מתן מענקי חירום בסך 3.5 מיליון דולר  שיופנו לסיוע למשפחות נזקקות בישראל, ויחולק בין מספר עמותות וארגונים המטפלים בכך.