נחתו בישראל: יונדאי Palisade ויונדאי סנטה פה 2021

הפליסייד המפואר ל-7 או ל-8 נוסעים יצויד במנוע V6 בנזין ויעלה מ-320 אלף • הסנטה פה המשודרג יגיע עם טורבו-דיזל בלבד במחיר שמתחיל ב-270 אלף

 

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, השיקה בישראל את רכב הפנאי הגדול Palisade, שנמכר עד כה בעיקר בשוק האמריקני. הרכב, שנמתח לאורך של כחמישה מטר, מתוכנן להסיע שבעה או שמונה נוסעים בהתאם לתצורה הנבחרת.

הדגם ישווק עם בחירה בין הנעה קדמית לכפולה, בשלוש רמות גימור וברמת אבזור עשירה כבר ברמת הבסיס שכוללת חישוקי 20 אינץ' גג נפתח, בורר מצבי שטח, קיפול חשמלי של המושבים, מערך מקיף של עזרי בטיחות אקטיביים ועוד.

המנוע הוא V6 בנפח 3.8 ליטר, שמייצר 291 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בת 8 מהירויות. טווח המחירים, בין כ-320 ל-350 אלף שקל מציב תקרה חדשה לקשת המחירים של דגמי יונדאי בישראל.

במקביל השיקה החברה את הדור המחודש של רכב הפנאי סנטה-פה. השינוי כולל עיצוב חיצוני מחודש עם ערכה בולטת של גריל, פנסים ופגושים. הרכב מעט גדול ומרווח מקודמו ומציע תא נוסעים חדש בגימור פרמיום עם אבזור תקני שכולל ריפוד עור, גג זכוכית חשמלי, בקרת אקלים לכל המושבים, חבילת בטיחות אקטיבית מקיפה ועוד.

הרכב מגיע כעת לארץ רק עם מנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל בהספק 200 כ"ס עם תיבה אוטומטית כפולת מצמדים בת 8 מהירויות. הוא יוצע במחיר של החל מ-270 אלף שקל.