הטלפון הציבורי ייעלם, אביתר בנאי ב"ארץ נהדרת" ואלקלעי מונרוב מתפצלת

משרד התקשורת מחייב את בזק לפרק טלפונים ציבוריים • פירמת ראיית החשבון אלקלעי מונרוב מתפצלת • התרגשתם מאביתר בנאי ב"ארץ נהדרת"? מתברר שהמספר להזמנות שהציג, היה אכן מספר הטלפון של משרד בוקינג

טלפון ציבורי / צילום: עינת לברון
טלפון ציבורי / צילום: עינת לברון

למשרד התקשורת נפל האסימון

משרד התקשורת מחייב את בזק לפרק טלפונים ציבוריים. זו לשון ההודעה שפרסם המשרד לאחר שהחליט על אסדרת התחום. ההודעה שנשמעת רשמית מציירת תמונת מצב כה עגומה עד שאי אפשר לדעת אם לצחוק או לבכות: הרי בזק מתחננת כבר שנים לבטל את הטלפונים הציבוריים שהפכו מזמן לפסלים סביבתיים ומשרד התקשורת מסרב בעקביות. עכשיו כנראה אחרי שהבין שאי אפשר להמשיך ולהתעמר בחברה, הוא מחייב אותה להסיר טלפונים שלא מדברים בהם. פעם עוד השתמשו בתירוצים שהטלפונים הציבוריים משמשים את העובדים הזרים, אבל המציאות השתנתה ואפילו הם ברובם כבר הפסיקו להשתמש בהם.

אז בזק ביקשה להסיר ולא הסכימו, אבל אחרי שגם ראשי רשויות מקומיות ביקשו ככול הנראה הבין המשרד שהוא כבר באופסייד רציני ולכן נענה לבקשה להסרה, אבל על הדרך הוא לא רק מאפשר הוא  - מחייב - את בזק להסיר טלפונים שלא השתמשו בהם יותר מ-100 דקות בחודש. בשורה התחתונה: טוב שראשי הרשויות האירו את עיני המשרד כי סתם להיענות לבקשה כל כך מתבקשת של מפעיל זה כנראה גדול עליהם.

גד פרץ

מצנח הזהב:

פירמת ראיית החשבון אלקלעי מונרוב מתפצלת. המייסד רו"ח גיא מונרוב פותח משרד עצמאי שיתמקד בביקורת חקירתית וסייבר. המשרד הקודם, שפועל כרגע במספר מכרזים פתוחים למול גופים ממשלתיים וציבוריים, ימשיך לפעול כרגיל במקביל. למשרד החדש, שיקרא מונרוב ושות', יצטרפו כשותפים מובילים, רו"ח לירון רוזנבלום, שכיהן גם כשותף באלקלעי מונרוב ורו"ח ניב לוין. במסגרת המשרד החדש מקים מונרוב פעילות עסקית חדשה להכשרת דירקטורים בשם eDirector. מערך ההכשרה החדש יתן מענה לדירקטורים בתחומים של אבטחת מידע וסייבר, טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול סיכונים ועוד.

ניצן שפיר

חדשות טובות:

את יום ההתרמה ואת הקמפיין הדיגיטלי לאלו"ט יפתח יחד עם אגם רודברג, נבו, נער הנמצא על הרצף האוטיסטי. בשל מגבלות הקורונה תיערך השנה ההתרמה בדיגיטל בלבד.

אזור התעשייה (2)

התרגשתם מאביתר בנאי ב"ארץ נהדרת"? מתברר שהמספר להזמנות שהציג, היה אכן מספר הטלפון של משרד בוקינג. בנאי עצמו הופתע לגלות שהמשרד הוצף בשיחות. "זו הייתה בדיחה נפלאה וכנראה סיפרתי אותה יותר מידי ברצינות", הוא כתב בדף הפייסבוק שלו.

שלום עושים בזום:

את סיום השנה ציין פורום הבוררות מטעם לשכת המסחר הבינלאומית בהרמת כוסית. במפגש הווירטואלי השתתפו נציגי 15 מדינות, ובהן, לצד נציגי ישראל, נציגי איראן, לבנון, איחוד האמירויות, מצרים ואחרות. עו"ד גדעון אבן אור, שותף במשרד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות' נציג ישראל והמזה"ת, הזכיר כי הקורונה דווקא קידמה את האפשרות לקיים דיונים משפטיים ממקומות ועם משתתפים מגוונים יותר בעולם, ובכך האיצה את הגלובליזציה גם במקצוע המשפטי.