טייסי ישראייר יבצעו אימוני סימולטור במתקן האימונים של אתיחד איירווייז

זאת כחלק משיתוף-פעולה בין שתי חברות התעופה • מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס: "מעבר ליתרונות המקצועיים והכספיים, אני מאמין שככל שיהיו יותר ממשקים בין אנשי צוות משתי המדינות, תנועת התיירות תתחזק בהתאם"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר / צילום: שלומי יוסף
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר / צילום: שלומי יוסף

שיתוף-פעולה בין אתיחד איירווייז ובין חברת ישראייר: טייסי ישראייר יבצעו אימוני סימולטור על מטוסי איירבוס A320 במתקן האימונים של אתיחד איירווייז באבו דאבי. ההדרכה לטייסים תבוצע על-ידי מדריכי ישראייר.

קפטיין פאולו לה קאווה, סגן נשיא ומנהל מתקן האימונים של אתיחד, התייחס להצהרה של אתיחד על השקת קו תל אביב-אבו דאבי, שמתוכנן להתקיים בסוף חודש מרץ ולקראת הפסח כטריגר ליצירת שיתופי-פעולה בין חברות תעופה משתי המדינות. 

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, סיפר כי זמן קצר אחרי שנחתמו הסכמי אברהם בין ישראל ובין איחוד האמירויות, הוא פגש את מנכ"ל אתיחד טוני דאגלאס ואת לה קאווה בביקור במטה של אתיחד באבו דאבי. "מצאתי הזדמנות נדירה להשתמש בסימולטורים של אתיחד שנמצאים מרחק של שלוש שעות טיסה בלבד מישראל", אמרק סירקיס. "מעבר ליתרונות המקצועיים והכספיים, אני מאמין שככל שיהיו יותר ממשקים בין אנשי צוות משתי המדינות, תנועת התיירות תוכל להתחזק בהתאם".

לאתיחד יש הסכמים עם 40 חברות תעופה המשתמשות במתקן האימונים שלה בקמפוס דייאד שבאבו דאבי. במתקן האימונים מוצעים סימולטורים לדגמי מטוסים שונים של איירבוס ושל בואינג.

לפני כחודשיים הוכרז על שיתוף-פעולה בין אתיחד ובין אל על. מזכר ההבנות שנחתם בין מנהלי החברות התמקד בנושאים שונים, בהם הסכמי קוד שייר (הסכמים בהם שתי חברות חולקות טיסה שמבצעת אחת מהן), אפשרויות מימוש וצבירת נקודות מועדון הנוסע המתמיד של שתי החברות ושיתופי-פעולה בתחומי תחזוקה ומטען בתל אביב ובאבו דאבי.