328 מיליון שקל עבור חצי מפארק משרדים בהוד השרון

מחצית מפארק משרדים בשכונת נווה נאמן בהוד השרון עובר ידיים תמורת 328 מיליון שקל • הפארק כולל שמונה בנייני משרדים בשטח בנוי של כ-45 אלף מ"ר וכן חניונים • הרוכשת היא אפי נכסים

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים / צילום: תמר מצפי
אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים / צילום: תמר מצפי

חברת אפי נכסים  דיווחה כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מפרויקט משרדים ברחובות החרש והנגר באזור התעסוקה נווה נאמן, שבהוד השרון. החברה תשלם עבור מחצית מהבעלות על הפרויקט 328 מיליון שקל. הפרויקט כולל שמונה בנייני משרדים בשטח בנוי של כ- 45 אלפי מ"ר, חניות וכן קרקע צמודה בשטח של כ-18 דונמים.

אפי נכסים מקדמת את העסקה יחד עם שותף אשר מנהל כיום בפועל את המתחם ומחזיק בכ-33.3% מהזכויות בפארק, יתרת הזכויות מוחזקות על ידי מספר בעלים. עם השלמת העסקה יחזיקו אפי נכסים והשותף בחלקים שווים בפרויקט. עם חתימת ההסכם הועבר תשלום ראשון בסך של כ- 116 מיליון שקל. יתרת התמורה תועבר עם השלמת העסקה אשר צפויה עד לסוף חודש יולי 2021.

אפי נכסים בע"מ, שנקראה עד שנת 2019 אפריקה ישראל נכסים בע"מ, עוסקת בייזום, הקמה, תפעול והשכרה של נכסים מניבים בישראל ובעולם. בעלת השליטה באפי נכסים היא חברת ביג.

מנכ"ל אפי נכסים אבי ברזילי הסביר היום לגלובס מדוע הם נכנסו לעסקה. לדבריו, "אנחנו מאוד מאמינים באזור הזה של השרון, דווקא על רקע המגמה של אנשים שרוצים לעבוד יותר קרוב לבית. אנחנו פחות מאמינים בשינוי דרמטי של צורת העבודה. ברור שיהיו אנשים שיעבדו בצורה היברידית, גם מהבית וגם מהמשרד, אבל זה לא ישפיע בצורה מהותית על שטחי המשרדים. אנחנו מעריכים שבשנה, שנתיים הקרובות תהיה התמתנות בעיקר בגלל המצב הכלכלי. לטווח בינוני וארוך לא ניראה השפעה דרמטית. כבר עכשיו אנחנו רואים רצון של חברות לקחת שטחים מרווחים, שיהיו היברידים".