חברת הדיגיטל אושן מקבוצת TMF תטפל בתקציב האיקומרס של הוט

החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים

חברת הדיגיטל אושן (Ocean) מקבוצת TMF נכנסת למערך המדיה של הוט: לגלובס נודע כי החברה קיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל בהיקף של כמה מיליוני שקלים.

הוט ממוקמת כמעט כל שנה בטבלת 20 המפרסמים הגדולים בישראל. הקמפיינים התדמיתיים שלה, אותם מובילה בשנים האחרונות השחקנית גל גדות, תופסים חלק חשוב בכלל תקציב הפרסום, אך בנוסף, כמו כל המפרסמים המתקדמים, חלק הולך וגדל של התקציב מופנה לפעילות דיגיטלית, שבה משלימים מצד אחד את הפעילות התדמיתית, אבל בעיקר פועלים באופן ממוקד להשיג יעדים עסקיים כמו גיוס לקוחות, מכירת חבילות וכדומה.

מערך הפרסום של הוט מתחלק באופן הבא: משרד הפרסום ראובני-פרידן מטפל בתקציב הפרסום המתמקד בתדמית החברה. לאחרונה הקים המשרד חברה-בת המתמחה בדיגיטל ונושאת את השם "ארלו". החברה החדשה מטפלת ביישומים הדיגיטליים של הקמפיינים הקריאטיביים. במקביל, חברת הדיגיטל K לוג'יק מטפלת בחלק הפרוגרמטי של התקציב. בידיה מופקדת האחריות על החלק המכירתי הקשור לדיגיטל - גיוס לקוחות ולידים לטלוויזיה, לאפליקציות, לחבילות הגלישה וכדומה.

לפני חודשים ספורים הקימה הוט מובייל אתר איקומרס שמתמחה בעיקר במכירת ציוד קצה כמו מחשבים, אוזניות, טלפונים סלולריים מצלמות רשת, סוני פלייסטיישן וכיו"ב. בתחילת הדרך טופל התקציב שנועד לקדם את האתר באמצעות K לוג'יק, שמטפלת כאמור בתקציב הפרסום הפרוגרמטי, אך לאחרונה החלו בהוט לבחון אפשרויות נוספות, ופנו בין היתר לקבוצת TMF.

אושן הוקמה ב-2014 על-ידי משרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO כחברה-אחות לחברת המדיה המשותפת שלהם TMF. בשונה מחברת המדיה, אושן מתמחה בפרסום דיגיטלי בשני תחומים - איקומרס ופרפורמנס - פרסום מבוסס תוצאות כשהלקוח משלם לא עבור חשיפה אלא עבור הלידים והתוצאות.

אומנם ניהול תקציבי הדיגיטל לא תמיד הולכים יד ביד עם משרדי הפרסום המסורתיים, אולם הסבירות שמפרסם יהיה מוכן להפקיד את תקציב הפרסום שלו בידי קבוצה שמטפלת בתקציב מתחרה איננה גבוהה, ולכן גם האופציות הרציניות שעמדו בפני הוט  אינן מרובות. אושן נחשבת לאחת החברות הגודלות בתחום, ומאז הקמתה היא מהווה מוקד רווח משמעותי ב-TMF. 

נציין כי ראובני-פרידן קיבל לאחרונה את תקציב הדיגיטל של הוט לעסקים. 

בהוט לא הגיבו לידיעה.