גולף ממנה את מנכ"ל סטימצקי אייל גרינברג למנכ"ל בחצי משרה

גרינברג, בנה של אשת הפרסום יפית גרינברג, מכהן בשנים האחרונות כמנכ"ל סטימצקי, ובאוגוסט האחרון הוא מונה לתפקיד דירקטור ומשנה ליו"ר הדירקטוריון בקבוצת גולף • הוא יחליף בתפקיד את רביב ברוקמאייר שפרש מהחברה אחרי כהונה של ארבע שנים

אייל גרינברג / צילום: יוסי כהן
אייל גרינברג / צילום: יוסי כהן

אייל גרינברג מונה למנכ"ל גולף  - כך מעדכנת היום (ד') קבוצת האופנה שבשליטת כלל תעשיות של לן בלווטניק. גרינברג ייכנס לתפקיד באופן רשמי החל מ-1 באפריל, והוא יוגדר כמנכ"ל וכמנהל העסקים הראשי של גולף בהיקף של 50% משרה, וזאת במקביל לתפקידו כמנכ"ל רשת הספרים סטימצקי. גרינברג יחליף בתפקיד את רביב ברוקמאייר שפרש מהחברה אחרי כהונה של ארבע שנים לפני כארבעה חודשים.

בימים אלה מתמודדת גולף עם אתגר אדיר הכולל את ההתמודדות של קבוצת האופנה הציבורית לפעילות עם תום הסגר השלישי שהגביל את פעילות עסקיה, כשבמקביל היא נאלצת לחסל את הפעילות של רשת טופשופ בישראל, לאחר שהמותג נמכר לקמעונאית האונליין הבריטית אסוס ללא פעילות של חנויות פיזיות.

גרינברג, בנה של אשת הפרסום יפית גרינברג (המוכרת בשם ג.יפית), מכהן בשנים האחרונות כמנכ"ל סטימצקי, ובאוגוסט האחרון הוא מונה לתפקיד דירקטור ומשנה ליו"ר הדירקטוריון בקבוצת גולף.

גרינברג מחזיק 18% ממניות ג.יפית ייעוץ והשקעות, שבה מחזיקה אמו יפית גרינברג 72%. ג.יפית ייעוץ והשקעות מחזיקה ב-37.5% מחברת אבן החכמים, שמחזיקה ב-90% ממניות סטימצקי. אייל גרינברג הוא דירקטור באבן החכמים ובסטימצקי, שבה הוא גם משמש כמנכ"ל.

נזכיר כי כלל תעשיות בבעלות לן בלווטניק ששולטת בגולף הודיעה לאחרונה כי התקשרה עם סטימצקי בהסכם שבמסגרתו היא מעניקה לרשת חנויות הספרים אופציה לרכישת 6.5% ממניות גולף שבידי כלל תעשיות, וזאת עד לתום שנת 2021.

עם כניסתו של גרינברג לתפקיד, אלי שפיר יסיים את תפקידו כממלא-מקום מנכ"ל קבוצת גולף, וימונה לתפקיד משנה למנכ"ל, וזאת במקביל להמשך כהונתו כסמנכ"ל הכספים של החברה.

בנוסף אישר דירקטוריון גולף את מינויו של גונן ביבר, אשר מכהן כממלא-מקום יו"ר דירקטוריון החברה, כיו"ר הדירקטוריון הקבוע של החברה, בתוקף מיידי.