משנה גישה: קמפיין חדש של סלקום יתמקד ביצירת אמון מול הלקוחות

החברה הודיעה על קמפיין שיתבסס על הצירים של אמון והוגנות מול הלקוח, שאותם מצאה כחשובים ביותר ללקוחותיה • המנכ"ל אבי גבאי ציין כי סלקום תתמקד בשיפור הקישוריות בבית באמצעות נתב חדש ומתקדם שברשותה

מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי
מנכ"ל סלקום, אבי גבאי / צילום: כדיה לוי

חברת סלקום משנה את הקו הפרסומי שלה ותשים דגש על חיבוריות ואמון כאלמנטים מובילים בשיווק שלה - כך מסרה החברה במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר (ב').

החברה הודיעה על קמפיין שיתבסס על הצירים של אמון והוגנות מול הלקוח, שאותם מצאה כחשובים ביותר ללקוחותיה.

עוד הודיעה החברה כי תדחוף שיווקית את פעילות הסיבים שלה באמצעות ibc. אבי גבאי, מנכ"ל סלקום, אמר כי סלקום תדחוף גם את המכירות על גבי רשת בזק במסגרת השוק הסיטונאי, וכי המדיניות של סלקום היא להתנהל מול בזק בצורה הוגנת ולהפסיק את התלונות ההדדיות.

גבאי ציין עוד כי סלקום תתמקד בשיפור הקישוריות בבית באמצעות נתב חדש ומתקדם שברשותה. עוד אמר גבאי כי החברה תשדרג את מערך הטלוויזיה שלה באמצעות שיתוף-פעולה עם חברת קלטורה שהיא מובילה עולמית בתחום, ושבמסגרת חבילת הטריפל שלה, לקוחות יוכלו לבחור בין טלפוניה ביתית לבין משפרי קליטה ל-wifi.

החברה הודיעה כי תשפר את מערך הקמעונאות שלה באונליין, והדגש גם פה יהיה על הוגנות. גבאי אמר כי הפעילות הקמעונאית באונליין צמחה במאות אחוזים בשנה החולפת.

סלקום דיווחה כי השינויים שהיא ביצעה במערך שלה כבר הביאו לירידה של 21% בביקוש לקבלת שירות באמצעות הסלולר, ולעלייה של 12% בשיעור סגירת אירועים בשיחה ראשונה.

גבאי ציין כי השאיפה של ההנהלה היא להביא לכך שלקוחות סלקום לא יצטרכו לפנות לחברה, ושלא תהיה להם סיבה להתקשר אליה כלל.