yes+ מתפתח לאפליקציה בטלוויזיות חכמות

וגם: אתי עבדי, האחראית על האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן ת"א, מונתה למשנה למנכ"ל • אירועים ומינויים

"מייקל", הפקת מקור של yes / צילום: ErezBit-visual storytelle
"מייקל", הפקת מקור של yes / צילום: ErezBit-visual storytelle

שלב נוסף באבולוציה של yes+: החברה עוברת לשידור אפליקטיבי בטלוויזיות חכמות. כזכור, ההשקה של yes+ הייתה על בסיס הסטרימר אפל TV, משם זה המשיך לסטרימר מבוסס אנדרואיד, וכעת מגיע השלב הנוסף של השקעה על בסיס אפליקטיבי בטלוויזיות חכמות. כרגע מדובר בטלוויזיות סוני בלבד, אולם בעתיד יורחבו דגמי הטלוויזיות. השירות מושק ללקוחות חדשים, כאשר גם לקוחות קיימים בעלי ממרי לוויין וטלוויזיה מבית סוני יוכלו ליהנות ממנו, ללא כל תוספת תשלום.

מצנח הזהב

אתי עבדי, האחראית על האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן תל אביב, מונתה למשנה למנכ"ל. לקבוצת מקאן היא הצטרפה לפני כ-11 שנה, ולאורך השנים כיהנה במספר תפקידים, בין היתר כמנכ"לית משותפת במקאן טק.

יותם כסיף, שניהל את חברת האדטק סקינדו ישראל שבבעלות מקאן, פורש אחרי תשע שנים בתפקיד.

דנה לביא מונתה למנכ"לית חברת ההשמה נישה על ידי דנאל משאבי אנוש. נישה מתמחה בתחום ההייטק, הפיננסים והקמעונאות. בתפקידה הקודם כיהנה כמנכ"לית הדקה ה-90.

חדשות טובות

לכבוד יום כדור הארץ השיקה חברת נטפים בשיתוף ארגון One Tree Planted את הפרויקט הגלובלי UsingLessDoingMore#, הקורא לציבור להפחית את טבעית הרגל הפחמנית. על כל מעשה טוב, נטפים תיטע עץ באזורים המשוועים לכך בהודו, קליפורניה וברזיל.

ההישגים שהביא בשנים האחרונות ענף הג'ודו לא נעלמו גם מעיני הגופים הגדולים במשק. קרן Frux Capital תהיה נותנת החסות הראשית של הג'ודוקא הישראלית, תמנע נלסון-לוי, שתתחרה בקיץ באולימפיאדת טוקיו. מדובר בחסות לשנת 2021, בהיקף של עשרות אלפי שקלים.