קבוצת עזריאלי השכירה לחברת הפינטק ראפיד משרדים ב-250 מיליון שקל

היקף העסקה מוערך בכ-100 מיליון שקל במגדל המשולש ועוד כ-150 מיליון שקל במגדל הספירלה, ל-5 שנים • ההכנסה השנתית של קבוצת עזריאלי מוערכת ב-20 מיליון שקל במגדל המשולש ועוד 27.5 מיליון שקל בבניין הספירלה

מגדל הספירלה של קבוצת עזריאלי בתל אביב / הדמיה: KPF
מגדל הספירלה של קבוצת עזריאלי בתל אביב / הדמיה: KPF

קבוצת עזריאלי וחברת הפינטק ראפיד (Rapyd) הודיעו היום (ב') כי חתמו על הסכם שכירות של שטח כ-27,500 מ"ר בשני מגדלים במרכז עזריאלי בל אביב. היקף העסקה מוערך בכ-100 מיליון שקל במגדל המשולש ועוד כ-150 מיליון שקל במגדל הספירלה, ל-5 שנים.

ההכנסה השנתית של חברת עזריאלי מוערכת ב-20 מיליון שקל במגדל המשולש ועוד 27.5 מיליון שקל בבניין הספירלה. 

חברת Rapyd היא חברת פינטק שפיתחה פלטפורמת תשלומים עבור עסקים וצרכנים, המאפשרת לבצע העברות בנקאיות, תשתית לארנקים דיגיטליים, תשלום מזומן, אמצעי תשלום אלטרנטיביים מקומיים ועוד. 300 עובדי החברה פרוסים במשרדים הממוקמים בלונדון, באמסטרדם, באיסלנד, במאונטן ויו בקליפורניה, בסינגפור ובתל אביב.

במגדל המשולש תשכור ראפיד 8 קומות בשטח של כ-11,000 מ"ר ומרפסת גן בשטח של כ-2,400 מ"ר. אחת מהקומות מיועדת למתחם קריאטיב בו תפעיל החברה תוכנית הכשרה לבוגרי מדעי המחשב. כמו כן, ראפיד תקים בקומות אלה את מתחם קרן ההון סיכון, Rapyd Ventures ואת חממת הפינטק. במגדל הספירלה - ומדובר פה בעסקת השכירות הראשונה במגדל זה - תשכור ראפיד את 7 הקומות העליונות המתפרסות על שטח של 14,000 מ"ר.

מגדל הספירלה, שגובהו 91 קומות, מוקם על המגרש שבו עמד בית "ידיעות אחרונות", במפגש של ציר בגין ורחוב מוזס. את הקרקע רכשה החברה ב-2013 תמורת 374 מיליון שקל. בניגוד למגדלים הקיימים - המשולש, המרובע והעגול - המגדל החדש יכלול מגורים בהיקף של 27 אלף מ"ר, לצד שטחי משרדים, מסחר ומלונאות.