חברת OPPO משיקה בישראל את מכשיר הדגל שלה: Find X3 Pro

לאחר שנחשף בחודש שעבר, מכשיר הדגל של החברה נוחת בישראל • מותג OPPO התחיל לפעול בישראל לפני כחודשיים • המכשיר בעל מערך צילום מרובע מאחור עם חיישן 50 מגה פיקסל וחיישן צילום קדמי באיכות של 32 מגה פיקסל • ומה מחירו?

חברת OPPO משיקה בישראל את Find X3 Pro / צילום: יח"צ
חברת OPPO משיקה בישראל את Find X3 Pro / צילום: יח"צ

המותג OPPO עשה עלייה לישראל לפני כחודשיים. OPPO הוא חלק מתאגיד BBK אלקטרוניקה, המחזיק תחתיו גם את OnePlus ו-Realme, ובו יש 40 אלף עובדים. היום, אופו מכריזה בישראל את מכשיר הדגל שלה, ה-Find X3 Pro. המכשיר נחשף בעולם בחודש שעבר והוא נוחת בישראל, בין המדינות הראשונות בעולם להשיק את המכשיר אחרי שהתחיל להימכר בסין.

ה-OPPO Find X3 Pro בעל מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 888 ומערכת ההפעלה של החברה, ColorOS 11.2 מבוסס על אנדרואיד 11.0. המכשיר תומך בדור החמישי. זיכרון המכשיר עומד על 256 GB עם זיכרון הרצה של 12GB. מסך המכשיר בגודל 6.7 אינץ', באיכות QHD+. הזכוכית היא גורילה גלאס 5, והמכשיר שוקל כ-193 גרם.

חברת OPPO משיקה בישראל את Find X3 Pro / צילום: יח"צ
 חברת OPPO משיקה בישראל את Find X3 Pro / צילום: יח"צ

המכשיר מצויד במערך צילום מרובע מבוסס בינה מלאכותית מאחור, עם חיישן 50MP ויכולות צילום מיקרוסקופי, וידאו באיכות FHD ומצלמה קדמית של 32MP. ל-Find X3 Proסוללה בנפח 4,500 מיליאמפר, ובעלת טכנולוגיית טעינה מהירה ואלחוטית.

המכשיר נראה דק, ומגיע בצבעים שחור וכחול. כבל הטעינה של המכשיר הוא Type-C, ולהבדיל מאפל אופו מכניסה מטען בערכה שרוכשים. המכשיר יעלה בישראל 4,199 שקלים, מחיר שללא ספק מראה על היותו מכשיר דגל שממצב את עצמו מול החברות הגדולות. רונלייט, היבואן הרשמי של אופו בישראל, מציעה שנה אחריות על המכשיר.