פריים אנרג'י זינקה ב-5.4%; מרחיבה הפעילות באיטליה

חתמה על הסכם ייזום משותף עם יזם מקומי להקמת פרויקטים סולאריים קרקעיים בהיקף של כ-400 מגוואט • עלות הקמת הפרויקטים מוערכת בכ-250 מיליון אירו וצפויה להניב לחברה המשותפת הכנסה שנתית בסך של כ-30 מיליון אירו

פנלים סולאריים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
פנלים סולאריים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מניית פריים אנרג'י זינקה היום ב-5.4% בבורסה. חברת האנרגיה המתחדשת , שהונפקה לאחרונה בבורסה בתל אביב, דיווחה הבוקר לבורסה כי היא מרחיבה באופן משמעותי את פעילותה באיטליה בתחום ייזום פרויקטים סולאריים.

החברה חתמה על הסכם ייזום משותף עם יזם מקומי להקמת פרויקטים סולאריים קרקעיים בהיקף של כ-400 מגוואט.

בהתאם להסכם, הצדדים ייסדו חברה משותפת לצרכי פיתוח, הקמה, מימון והפעלה של פרויקטים סולאריים באיטליה, אשר תוחזק ב-77.5% ע"י פריים אנרג'י וב- 22.5% ע"י היזם.

עלות הקמת הפרויקטים מוערכת בכ-250 מיליון אירו וצפויה להניב לחברה המשותפת הכנסה שנתית בסך של כ-30 מיליון אירו.

ליאור אהרון, מנכ"ל פריים אנרג'י : "ההסכם הנוכחי מהווה אבן דרך חשובה במימוש יעדי החברה להרחבת פעילותה באיטליה, לצד פעילותה הצומחת בישראל. נמשיך בקידום ופיתוח הפעילות המקומית והבינלאומית של החברה, תוך בחינה מתמדת של הזדמנויות עסקיות התואמות את יעדי החברה".

פריים אנרג'י הינה חברת אנרגיה מתחדשת הפועלת בשוק הישראלי, האיטלקי והפולני בתחום ייזום, פיתוח, הקמת והפעלת מתקנים סולאריים. לאחרונה חתמה החברה על מסמך כוונות למימון ומימון מחדש של פרויקטים סולאריים בישראל בהספק מצטבר של כ-100 מגוואט.