החל מחודש יולי: מלונות דן מתרחבים בחיפה

רשת מלונות דן תנהל את מלון מיראבל פלאזה (לשעבר קראון פלאזה) של חברת מנו הולידייס שבבעלות משה מנו • וגם: ברינגג ממחשבת את יד שרה ומינויים נוספים • אירועים ומינויים

מלון דן פנורמה, חיפה / צילום: שלומי יוסף
מלון דן פנורמה, חיפה / צילום: שלומי יוסף

רשת מלונות דן תנהל את מלון מיראבל פלאזה (לשעבר קראון פלאזה) של חברת 'מנו הולידייס', שבבעלות משה מנו. המלון מונה 100 חדרים, ספא, בריכה וטרקלין עסקים, והוא ייפתח מחדש תחת ניהול מלונות דן ביולי 2021. המלון ממוקם במרכז הכרמל בחיפה, סמוך למלונות הרשת, דן כרמל ודן פנורמה חיפה. ההסכם תקף ל-15 שנים, בחלוקה לשלוש תקופות בנות חמש שנים כל אחת.

 מיכל רז-חיימוביץ'

ברינגג ממחשבת את יד שרה

מגמת האשפוז בבית, גם של חולים עם מחלות קשות ומגבילות, הואצה בגלל משבר הקורונה, ובזכות פיתוחים של מכשירי טיפול וניטור דיגיטליים ומוצרי רפואה מרחוק, המאפשרים לעקוב אחר מצב החולה ולוודא שהוא מטופל היטב ואינו מתדרדר בביתו. אך ריבוי המאושפזים בבית, דורש גם ריבוי של ציוד ייעודי למאושפזים, אשר לא בהכרח קיים בכל בית, ולא תמיד מסופק במלואו על ידי קופות החולים.

עמותת יד שרה, שעוסקת כבר שנים רבות בהשאלה של ציוד רפואי, מצאה את עצמה מוצפת בבקשות בעקבות ההתפתחויות הללו. העמותה נדרשה להתרחב ולעלות רמה מבחינת יכולות ניהול המלאי, מצבת המשתמשים ושירות המשלוחים שלה - ואז הגיע הסטארט אפ ברינגג לעזרתה.

בשנה האחרונה עלה מספר משלוחי הציוד הרפואי לחצי מיליון מכשירים למאות אלפי נעזרים. ברינגג פיתח מערכת דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית לניהול המשלוחים, על בסיס המערכות שפיתח בעבר ללקוחות כמו וולמרט, קימברלי קלארק, מקדונלדס וקוקה קולה. עובדי החברה פיתחו את המערכת המיוחדת המתאימה לצרכי העמותה כפרויקט התנדבותי.

גלי וינרב

מינויים

פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט ישראל ממזגת לתוכה את שוורץ בית השקעות, והבעלים אייל שוורץ יוביל שם את פרקטיקת הבנקאות להשקעות בחטיבת הייעוץ הכלכלי-פיננסי.

שרון ברזיק-כהן תכהן כשותפה ומנהלת תפעול ראשית (COO) של קרן ההון-סיכון קומרה קפיטל, המתמקדת בהשקעות בחברות טכנולוגיות בשלבי צמיחה מואצים.

דוד יגאל, 48, מונה לסמנכ"ל הסחר של מועדון הצרכנות הוט. בתפקידו הקודם היה מנהל הסחר וההתקשרויות של מועדון חבר.

אמיר לב, 44, מונה למנהל המסחר וההפצה (Lead Global Distribution & Equities) של חברת UBS ניירות ערך ישראל. לב החל את דרכו בשנת 2003 באקסלנס שירותי בורסה, בדסק המסחר של המשקיעים הזרים, ומאז 2008 הוא ב-UBS. 

אמיר לב / צילום: יח"צ
 אמיר לב / צילום: יח"צ