מדיפאואר רוכשת מרכז מסחרי בג'ורג'יה בכ-18.7 מיליון דולר

בכוונת החברה לממן לפחות 65% ממחיר הרכישה באמצעות הלוואה מתאגיד פיננסי • להערכת החברה ה-NOI הנוכחי של הנכס הינו כ-1.2 מיליון דולר בשנה

יאיר גולדפינגר / צילום:  איל יצהר
יאיר גולדפינגר / צילום: איל יצהר

חברת מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחת מרכזים מסחריים קהילתיים, מתרחבת לטריטוריות חדשות בארה"ב. החברה דיווחה היום כי חתמה על מכתב כוונות לא מחייב לרכישת מרכז מסחרי הממוקם במדינת ג'ורג'יה בשטח כולל להשכרה של כ-5.4 אלף מ"ר ובתמורה ל-18.75 מיליון דולר (כ-61 מיליון שקל).

בכוונת החברה לממן לפחות 65% ממחיר הרכישה באמצעות הלוואה מתאגיד פיננסי.

העסקה תאפשר למדיפאואר להאיץ את קצבי הצמיחה של פעילותה בארה"ב באמצעות המשך יישום אסטרטגיית ההשקעות במרכזים מסחריים המעוגנים בסופרמרקטים.

להערכת החברה ובהתאם למצגים שהוצגו לה על ידי המוכר, ה-NOI הנוכחי של הנכס הינו כ-1.2 מיליון דולר בשנה, ממוצע חוזי השכירות הינו כ-9.3 שנים, שיעור התפוסה הכולל בנכס עומד על כ-98% וממוצע דמי השכירות למ"ר עומד על כ-20 דולר לחודש.

מנכ"ל מדיפאואר רון שטרן ציין כי "זוהי רכישה ראשונה שלנו בדרום מזרח ארה"ב, והיא מהווה צעד ראשון במימוש האסטרטגיה של הנהלת החברה להעמיק פעילות באזור זה, לאחר שנים של ביסוס פלטפורמת הניהול והרכישות של נכסים איכותיים במזרח ארה"ב. ג'ורג'יה היא מהמדינות הצומחות בארה"ב, ואנו שמחים על ההזדמנות לרכוש בה נכס. אנו מצפים להשלים את עסקת חמשת הנכסים בפנסילבניה בתחילת החודש הבא, ובכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור הזדמנויות השקעה ולהרחיב את בסיס פעילותה של מדיפאואר לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית, בהתאם לאסטרטגיה העסקית".