מנכ"ל חדש לבזן: מלאכי אלפר יחליף את משה קפלינסקי

הוא ייכנס לתפקיד ב-1 באוגוסט השנה • בתפקידו האחרון כיהן אלפר בתפקיד מנכ"ל חברת בית הזיקוק של פז באשדוד

מלאכי אלפר / צילום: יח"צ בזן
מלאכי אלפר / צילום: יח"צ בזן

מנכ"ל חדש לחברת בזן. דירקטוריון החברה הודיע היום על מינויו של מלאכי אלפר (62) לתפקיד מנכ"ל החברה. הוא ייכנס לתפקיד ב-1 באוגוסט השנה.

בתפקידו האחרון כיהן אלפר בתפקיד מנכ"ל חברת בית הזיקוק של פז באשדוד (בשנים 2008-2020). קודם לכן כיהן כמנכ"ל קליל תעשיות, מנכ"ל ויו"ר אדום-אדום (תנובה) ובתפקידי ניהול בכירים בפרוטרום ובחיפה כימיקלים.

מבזן נמסר כי דירקטוריון הקבוצה בחר באלפר לאחר תהליך קפדני שנוהל ע"י ועדת איתור. אלפר יחליף בתפקיד את האלוף במיל' משה קפלינסקי, שנבחר להחליף את יו"ר בזן הפורש, עובדיה עלי.

יו"ר בזן הפורש עובדיה עלי, ציין כי "מלאכי אלפר מביא איתו ניסיון עשיר הן בתחום האנרגיה והן בתחום הניהול. לאחר תהליך יסודי של ועדת האיתור, שבחנה מועמדים מוכשרים נוספים, הגענו למסקנה שמלאכי הוא האיש הנכון להוביל את החברה בשנים הבאות".

יו"ר בזן הנכנס, האלוף במיל' משה קפלינסקי: "מלאכי הוכיח כישורי ניהול מצוינים בתפקידיו הקודמים, בייחוד כמנכ"ל בית הזיקוק באשדוד. ענף האנרגיה דינאמי מאוד ודורש השקעה באפיקי חדשנות כדי להתמודד עם אתגרי העתיד. אני שמח שמלאכי יהיה לצידי בהובלת הקבוצה בהמשך הצמיחה שלה".

מלאכי אלפר: "אני מודה על האמון מצד הדירקטוריון ובעלי השליטה בחברה. בזן ניצבת בפני אתגרים רבים בתקופה שבה עולם האנרגיה עתיד להשתנות במהלך העשורים הקרובים. אני משוכנע שיחד עם הנהלת החברה ועובדיה המסורים, נדע לנווט את החברה לשינוי המתבקש תוך שימור מקומה של הקבוצה כספקית האנרגיה המרכזית של מדינת ישראל".