"שוק המוערך במיליארדי דולרים": שיתוף פעולה ישראלי-אמירותי בתחום הביומד

חברת INMED הישראלית חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת האחזקות SJM מאיחוד האמירויות, שבבעלות השייח' ג'ומעה בן מכתום אל מכתום • ד"ר דוד מורל, מייסד ומנכ"ל INMED: "החברה מצויה בימים אלה ממש בתנופת פיתוח עסקי וכניסה לשווקים נוספים בעולם"

אנשי חברת INMED עם נציגי Group SJM / צילום: חברת INMED
אנשי חברת INMED עם נציגי Group SJM / צילום: חברת INMED

חברת INMED הישראלית, מיסודם וניהולם של ד"ר דוד מורל ומאשי קדר, המפתחת ומנהלת פלטפורמות לניהול וניטור דיגיטלי מרחוק בזמן אמת של מטופלים, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת האחזקות Group SJM מאיחוד האמירויות, שבבעלות השייח' ג'ומעה בן מכתום אל מכתום, (ממשפחת המלוכה האמירתית) ליצירת פלטפורמת הרפואה הדיגיטלית המתקדמת ביותר לניהול חולים מרחוק 24/7.

בכל ההצהרות של ראשי שתי המדינות והסכמי המטריה הבין-מדינתיים ניתן דגש מיוחד לתחום זה של רפואה וניהול רפואי מתקדם, וההסכם כעת מיישם זאת.

שיתוף הפעולה האסטרטגי בין INMED ל-SJM Group יאפשר לבתי חולים, חברות ביטוח, חברות קונסיירז' רפואי ובתי אבות, לספק למטופליהם שירותי ניהול חולים וניטורם באמצעים דיגיטליים רציפים 24/7 המותאמים אישית למטופל - ללא מגבלות גיאוגרפיות וברמת יעילות כלכלית ותפעולית גבוהה ביותר.

"צופים כי מחזור המכירות שלנו בשנת 2022 יגדל לכ-30 מיליון דולר"

ד"ר דוד מורל, מייסד ומנכ"ל INMED מציין כי: "המערכת מבוססת התוכנה שפיתחה INMED מבוססת על אלגוריתמים ובוטים פרי פיתוחה של החברה ומנהלת אופטימיזציה של מכשירי ניטור וטיפול מרחוק. כל מכשור המוטמע תוך אינטגרציה וסינרגיה מלאה עם המערכת - ללא יוצא מן הכלל הינו המתקדם מסוגו בעולם ומאושר על-ידי ה-FDA. במקביל, המערכת מנהלת ומייעלת את כל המערך הארגוני הרפואי - החל ממוקד שירות הפועל 24/7 ועד לניהול חכם של הפניות הפציינט לרופאו האישי ולרופאים מומחים, עפ"י דחיפות המצב הרפואי. המערכת תוכננה מראש עם יכולות התעדכנות תמידית והמשך צירופי מכשירים שיתנו ערך מוסף למטופלים". 

"הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי עם SJM Group הינו הסכם חשוב ביותר בהתפתחותה של INMED המצויה בימים אלה ממש בתנופת פיתוח עסקי וכניסה לשווקים נוספים בעולם", הוסיף.

מאשי קדר, מייסדת שותפה ומנהלת השיווק של INMED: "אנו נערכים לשווק את המערכת המתקדמת שלנו בקרב כ-3 מיליון מבני המעמד הסוציו האקונומי הגבוה בדובאי ומיליוני אזרחים נוספים במדינות האזור - שוק המוערך במיליארדי דולרים. אנחנו כבר עכשיו נמצאים בשלבים מתקדמים של חתימת הסכמים עם רשת בתי חולים מהגדולות באמירויות וכן עם חברת ביטוח רפואי מובילה". קדר מוסיפה כי: "העסקה עם SJM בדובאי מצטרפת לפעילות הענפה שלנו עם חברה מקומית ברוסיה הפועלת ב-4,000 מרכזים רפואיים, בהם מסופקים שרותי תיק רפואי ממוחשב ואינמד מתחברת למערכת כדי לספק שרותי רפואה דיגיטלית נלווים, ואנו צופים כי מחזור המכירות שלנו בשנת 2022 יגדל לכ-30 מיליון דולר".

יו"ר SJM Group, השייח ג'ומעה בן מכתום אל מכתום, ציין: "לאור הדרישה הציבורית לחידוש ושדרוג שירותי הבריאות של איחוד האמירויות, ולאחר בחינה של מגוון רחב של פתרונות טכנולוגים, הגענו למסקנה כי הגישה של INMED מהווה פתרון הוליסטי ומלא לשוק הבריאות בדובאי בפרט ובאיחוד האמירויות בכלל. אנו שמחים להיכנס לשותפות עם INMED על מנת להציע את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר למגזר הבריאות לרווחת אוכלוסיית המדינה והאיזור כולו".