מישראייר לבלנדר: גיל סתיו מונה למנכ"ל בלנדר ישראל

בעשור האחרון כיהן סתיו כסמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר • התפקיד אליו ייכנס סתיו הוא תפקיד חדש שלא היה קיים קודם לכן בחברת בלנדר • בלנדר החלה את פעילותה בישראל ב-2014 כפלטפורמת הלוואות בין אנשים

גיל סתיו / צילום: יח"צ
גיל סתיו / צילום: יח"צ

מחברת תעופה לחברה פיננסית: גיל סתיו מונה למנכ"ל הפעילות בישראל של חברת בלנדר טכנולוגיות פיננסיות. בעשור האחרון כיהן סתיו כסמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר. במסגרת תפקידו אליו ייכנס בחודש אוקטובר, ינהל סתיו את מערך הפעילות של הקבוצה בשוק הישראלי לרבות פיתוח והתרחבות תחום ה-BNPL  (ר"ת Buy Now Pay Later) המאפשר אשראי דיגיטלי מהיר במגוון נקודות מכירה, פיתוח והתרחבות בתחום האשראי לרכב וביסוסה של החברה בתחום האשראי הצרכני הדיגיטלי בישראל. מדובר בתפקיד חדש שלא היה קודם לכן בחברה.

בלנדר החלה את פעילותה בישראל ב-2014 כפלטפורמת הלוואות בין אנשים. לפני מספר חודשים החברה נכנסה לבורסה בתל אביב. החברה היא חברת פינטק גלובלית שנמצאת בהליך קבלת רישיון בנקאי כלל אירופאי. כיום מספקת בלנדר אשראי ופתרונות מימון לכ-35 אלף לקוחות בישראל ואירופה. החברה פיתחה מערכת טכנולוגיה למתן אשראי המתבססת על מתודולוגיות, כלים ורעיונות מתחום הביג דאטה, כריית נתונים, למידת מכונה, פסיכולוגיה התנהגותית ועוד.

את החברה ייסדו ב-2014 המנכ"ל ד"ר גל אביב, המשנה למנכ"ל וראש אגף טכנולוגיה בועז אביב ומשנה למנכ"ל וראש אגף מוצרים ברק גור. החברה מעסיקה כ-75 עובדים בישראל ובעולם ופועלת בין היתר, בישראל, ליטא, לטביה ופולין. בינואר 2021 השלימה החברה הנפקה ראשונית בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

סתיו, 47, נשוי ואב לשלושה מסכם בימים אלה כהונה ארוכה כסמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר שחליפה לאחרונה את בעל השליטה בחברה ועברה לידי חברת בי ג'י איי שבשליטת רמי לוי ושלום חיים. לפני ישראייר, שימש סתיו כסמנכ"ל מכירות בגוליבר תיירות. הוא בעל תואר A.B בניהול ובוגר קורס דירקטורים של המרכז הישראלי לניהול.

ד"ר גל אביב, מייסד ומנכ"ל בלנדר טכנולוגיות פיננסיות מסר כי "בלנדר נמצאת בצמיחה משמעותית בארץ ובאירופה. מאז הנפקת החברה בינואר האחרון, צמחה החברה במגוון תחומי הפעילות תוך הגדרה וחיזוק של מנועי הצמיחה שלה לרבות הפיכתה לבנק דיגיטלי באירופה. כמו כן, הפעילות בשוק הישראלי נמצאת בנקודת התרחבות משמעותית ומינויו של גיל הוא חלק מכך".

מנכ"ל ישראיר אורי סירקיס מסר: "זכיתי לעבוד כעשור עם גיל. עברנו יחד משברים והצלחות. יחד הובלנו במשותף את ישראיר מחברה קטנה וחבולה למובילת שוק דומיננטית, אני שמח על קידומו של גיל ובטוח בהצלחתו בעתיד. הוא יחסר לנו כאדם וכמקצוען".