נחלה ברמת רזיאל, שבכלל לא הייתה על המדף, נמכרה במיליונים

נחלה בשטח 8 דונם נמכרה ב-9 מיליון שקל, לאחר שהמתווכת מצאה את המוכרים כשיצאה להקיש על דלתות במושב • ואילו עוד עסקאות נחתמו השבוע?

אחת השכונות שעדיין ניתן למצוא בה בית פרטי - עסקאות השבוע / עיצוב: טלי בוגדנובסקי
אחת השכונות שעדיין ניתן למצוא בה בית פרטי - עסקאות השבוע / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

במושב רמת רזיאל במועצה אזורית מטה יהודה, ברחוב דרך הגפן, נמכרה נחלה בשטח של 8 דונם, הכוללת: בית בן 5 חדרים, כ 210 מ"ר בנוי על שטח של 2 דונם, ארבעה דונם מטעים, ועוד שני דונם ששימשו עבור לולי עופות שעליו תיתכן אפשרות בעתיד לבניית בית או צימרים. סכום העסקה: 9 מיליון שקל.

הנחלה ברחוב דרך הגפן במושב רמת רזיאל / צילום: נלי אפרתי הרטום
 הנחלה ברחוב דרך הגפן במושב רמת רזיאל / צילום: נלי אפרתי הרטום

נלי אפרתי הרטום, יועצת נדל"ן ברי/מקס חזון בירושלים, שביצעה את העסקה וייצגה את שני הצדדים: "מדובר בעסקה מאוד מיוחדת, משום שהנחלה לא עמדה למכירה. הרוכשים הם תושבים חוזרים מארה"ב שמתגוררים במרכז הארץ ורוצים לגדל את ילדיהם בסביבה כפרית ושקטה, שפנו אליי בבקשה לחפש נחלה במושב. במסגרת החיפושים יצאתי להקיש על דלתות של בתים מתאימים במושב בניסיון לגייס נכס עבורם. כעבור כמה חודשים הצלחתי למצוא זוג בשנות ה-50 לחייהם שילדיהם עזבו את הבית, ובצער רב הסכימו למכור את הנחלה, אבל רק אם הסכום יגיע ל 9 מיליון שקל - שהוא גבוה בכ- 20% מהסכום לנחלות דומות באזור. נחלה נוספת שעומדת למכירה במושב צפויה לקבל אף היא מחיר גבוה מהמקובל עד היום ברמת רזיאל. הבית שבנוי על צלע ההר משקיף על נוף יער טבעי והררי עוצר נשימה.

"בשנה האחרונה אנו עדים לביקוש גדול מאוד לבתים פרטיים במושבי עוטף ירושלים מצד ישראלים ומצד תושבי חוץ שרוצים לצאת מהעיר ולגדל את הילדים והמשפחה בסביבה כפרית. בעקבות הביקוש הגבוה, המחירים כמובן עולים בהתאם".

בית פרטי בן 6 חדרים בנחלאות ב-6.3 מיליון שקל

בשכונת נחלאות בירושלים, ברחוב זיכרון טוביה 28, נמכר בית פרטי בן 6 חדרים, 250 מ"ר בנוי בשלושה מפלסים, עם חצר בשטח 18 מ"ר, שתי מרפסות, שלושה חדרי רחצה, כולל מרתף וממ"ד, ב-6.3 מיליון שקל.

הבית ברחוב זיכרון טוביה 28 / צילום: יעל הרמן
 הבית ברחוב זיכרון טוביה 28 / צילום: יעל הרמן

יועצת הנדל"ן אורנה אבן פרקר מרי/מקס חזון בירושלים סיפרה: "הבית נבנה לפני כ-25 שנה על ידי המוכרים, זוג אמריקאי בשנות ה- 70 לחייהם והרוכשים הם משפחה של ישראלים דתיים עם שבעה ילדים, בתחילת שנות ה-50 לחייהם שרכשו את הבית כהשקעה עבור ילדיהם. האדריכל הוא ג'ף רמז. יש ביקוש גבוה מאוד בירושלים לבתים פרטיים ונחלאות זו אחת השכונות שעדיין ניתן למצוא בה בית פרטי או טורי".

הבית ברחוב זיכרון טוביה 28 / צילום: יעל הרמן
 הבית ברחוב זיכרון טוביה 28 / צילום: יעל הרמן

נמכרו

תל אביב

ברחוב אלנבי, דירת 2 חדרים, 72 מ"ר, בקומה 4 מתוך 5, עם מעלית, ב־2.5 מיליון שקל.

ברחוב ישראל ב"ק, דירת 3 חדרים, 65 מ"ר, בקומה 4 מתוך 6, עם חניה ומעלית, ב־2.65 מיליון שקל.

ברחוב מזא"ה, דירת 3 חדרים, 70 מ"ר, בקומה 4 מתוך 4, עם חניה ומעלית, ב־3.72 מיליון שקל. (אנגלו סכסון)

בדרך השלום, דירת 2.5 חדרים, 54 מ"ר, בקומה 2 מתוך 4, ב־1.85 מיליון שקל. (רי/מקס דרך הנדל"ן)

באר שבע

ברחוב נחום שריג בשכונת רמות, דירת 4 חדרים, 112 מ"ר, מרפסת 12 מ"ר, בקומה 4 מתוך 6, עם חניה ומעלית, ב־1.11 מיליון שקל.

ברחוב אביגדור בשכונת נווה זאב, דירת 4 חדרים, 136 מ"ר, בקומה 6 מתוך 6, עם מרפסת, חניה ומעלית, ב־925 אלף שקל. (רי/מקס פלוס)

הוד השרון

ברחוב טרומפלדור בשכונת מגדיאל, דירת 5 חדרים, 121 מ"ר + מרפסת 25 מ"ר, בקומה 8 מתוך 9, עם שתי חניות ומעלית, ב־2.75 מיליון שקל.

ברחוב קציר בשכונת 1200, דירת 5.5 חדרים, 169 מ"ר + מרפסת 15 מ"ר, בקומה 12 מתוך 20, עם שתי חניות, מעלית ומחסן, ב־3.25 מיליון שקל.

ברחוב חנקין בשכונת מגדיאל, וילה בת 7 חדרים, 282 מ"ר על מגרש 375 מ"ר, ב־4.79 מיליון שקל. (אנגלו סכסון)

פרדס חנה-כרכור

ברחוב אפרסק בשכונת המושבה הלבנה, קוטג' דו משפחתי בן 5 חדרים, 155 מ"ר על 250 מ"ר מגרש, עם שתי חניות ומחסן, ב־2.39 מיליון שקל. (אנגלו סכסון)