JFrog השלימה את רכישת Vdoo הישראלית בכ-300 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה ג'ייפרוג השלימה את רכישת הסטארט אפ הישראלי, תמורת 210 מיליון דולר במזומן וכ-1.9 מיליון מניות JFrog, ששוויין הנוכחי עומד על כ-87 מיליון דולר • זו הרכישה הראשונה של ג'ייפרוג מאז הנפקתה בשנה שעברה

מנכ"ל ג'ייפרוג, שלומי בן חיים / צילום: ג'ייפרוג
מנכ"ל ג'ייפרוג, שלומי בן חיים / צילום: ג'ייפרוג

חברת JFrog, המספקת פתרון טכנולוגי לביצוע עדכוני תוכנה רציפים, השלימה את רכישת הסטארט-אפ הישראלי Vdoo, עסקה עליה דיווחה החברה לפני מספר שבועות. JFrog משלמת עבור החברה הנרכשת סכום של 210 מיליון דולר במזומן וכ-1.9 מיליון מניות JFrog, ששוויין הנוכחי עומד על כ-87 מיליון דולר.

שווי השוק של JFrog  בנאסד"ק הוא כ-4.2 מיליארד דולר, ולפני רכישת Vdoo היו לה בקופה כ-606 מיליון דולר, לאחר שגייסה בשנה שעברה 428 מיליון דולר בהנפקה ראשונית. רכישת Vdoo היא השישית של JFrog אך הראשונה מאז ההנפקה, וגם הגדולה ביותר.

Vdoo מספקת פלטפורמת אבטחה מקצה לקצה לאוטומציה של כל משימות אבטחת התוכנה לאורך כל חיי המוצר. החברה הוקמה ב-2017 על-ידי נתנאל (נתי) דוידי, המכהן כמנכ"ל, אורי אלטר שהוא נשיא החברה ואסף קרס, מנהל הטכנולוגיה הראשי.

בראיון לגלובס לפני כשבועיים סיפר שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד משותף של JFrog, על רכישת Vdoo, ואמר: "כשנפגשנו עם Vdoo היה ברור שזה שידוך מושלם. הסתכלנו על הטכנולוגיה שלהם והבנו - או שאנחנו מתמזגים, או הופכים למתחרים. זו חברה ישראלית אז היה הרבה יותר קל להתנהל מולה, וגם בעלי המניות דומים בשתי החברות. החיבור האישי עם ההנהלה, ההתרשמות מהטכנולוגיה וההתאמה לחזון שלנו, הפכו את זה לרכישה מהירה מאוד"