קרדן וגבע נדל"ן רוכשות קרקע בשוהם לפרויקט לוגיסטיקה ב-90 מיליון שקל

החברות רוכשות מחצית מהזכויות בחטיבת קרקע בשטח של 27.4 דונם כאשר על חטיבת הקרקע השלמה מתוכנן פרויקט לוגיסטי עם שימושים מעורבים • היקף ההשקעה בפרויקט כולו מוערך בכ-800 מיליון שקל

הפרויקט באזור התעשייה שוהם / הדמיה: אורבך הלוי אדריכלים
הפרויקט באזור התעשייה שוהם / הדמיה: אורבך הלוי אדריכלים

החברות קרדן ישראל  וגבע נדל"ן רוכשות מחצית מהזכויות בחטיבת קרקע באזור התעשייה שוהם, בשטח של 27.4 דונם, תמורת 90 מיליון שקל. על חטיבת הקרקע השלמה מתוכנן פרויקט לוגיסטי עם שימושים מעורבים שיכלול חוות שרתים, מחסן קירור אוטומטי ומבנה רמפה.

המוכר הוא היזם רפי נחושתן. בכוונת קרדן-גבע לפעול במשותף עם נחושתן לפיתוח הקרקע ולהשבחת והגדלת הזכויות בה מ-33 אלף מ"ר ל-70 אלף מ"ר. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בתחילת שנת 2022, עם קבלת היתר בנייה. היקף ההשקעה בו מוערך בכ-800 מיליון שקל.

קרדן ישראל, המוחזקת ע"י גיל דויטש, רוני בירם, אבי שנור, ויוסף גרינפלד הינה חברה ציבורית הנסחרת לפי שווי שוק של כ-430 מיליון שקל ומחזיקה ב-60% ממניות קרדן נדל"ן, גם היא חברה ציבורית, שעוסקת ביזום נדל"ן למגורים ומחזיקה גם בחברת הביצוע אל-הר.

גבע נדל"ן, המוחזקת על ידי ערן לב וגלעד רוזה, מתמחה בייזום פרויקטים בתחומי התעשייה, לוגיסטיקה, מסחר ומשרדים. בימים אלה קבוצת רכישה שארגנה גבע נדל"ן מאכלסת פרויקט בשימושים של אחסנה, תעשייה ולוגיסטיקה בהיקף של 9,000 מ"ר בפארק הטכנולוגי במודיעין. קבוצת רכישה נוספת שארגנה גבע נדל"ן רכשה לפני מספר חודשים בניין משרדים בצפון תל אביב.