קרן הריט סלע נדל"ן רוכשת בית חולים סיעודי בטבריה ב-91 מיליון שקל

זאת מידי משפחת רודרמן • מדובר בבניין בן 7 קומות בשטח כולל של כ-7,000 מ"ר • הנכס מושכר לרשת עמל בחוזה שיסתיים בשנת 2032, כאשר ההכנסה נטו לשנה היא כ-6.2 מיליון שקל

גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן / צילום: אבישי פינקלשטין
גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן / צילום: אבישי פינקלשטין

קרן הריט סלע נדל"ן , בניהולם של שמואל סלבין וגדי אליקם, הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת ממשפחת רודרמן את בית החולים הסיעודי עמל ברחוב הניצחון בטבריה בתמורה ל-91 מיליון שקל. על-פי הודעת החברה, הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה.

מדובר בבניין בן 7 קומות הכולל 7 מחלקות סיעודיות ו-246 מיטות, ששטחו הכולל הוא כ-7,000 מ"ר. הנכס מושכר לרשת עמל בחוזה שיסתיים בשנת 2032. ההכנסה נטו לשנה היא כ-6.2 מיליון שקל. המבנה נמכר למשפחת רודרמן על-ידי היזם יאיר ובמן בשנת 2000 בתמורה ל-12 מיליון דולר.

סלע קפיטל נדל"ן היא קרן להשקעות במקרקעין (REIT) אשר מחזיקה ב-41 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 480,000 מ"ר. נכסי החברה כוללים בנייני משרדים, שטחי מסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, תחנות תדלוק, מלון ומגורים. היקף הנכסים המניבים של החברה מסתכם ב-3.8 מיליארד שקל, והם נהנים משיעור תפוסה גבוה של כ-96%.

בית החולים הסיעודי בטבריה הוא הנכס השני שאותו מוכרת משפחת רודרמן בשנה הנוכחית. בחודש מאי האחרון נודע כי קרן ריט 1, שהוקמה ביוזמת בית השקעות אקסלנס נשואה, רכשה את מבנה בית החולים הסיעודי "מרכז סיעוד מרגוע" בשכונת קריית אליעזר בחיפה מידי משפחת רודרמן תמורת 85 מיליון שקל.