עזריאלי סוגרת רבעון עם עלייה בהכנסות ורווח של 382 מיליון שקל

סך ה-FFO ברבעון הסתכם בכ-371 מיליון שקל, גידול של כ-86% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

קניון עזריאלי בתל אביב / צילום: אייל פישר
קניון עזריאלי בתל אביב / צילום: אייל פישר

קבוצת עזריאלי דיווחה היום כי ה-NOI ברבעון השני של השנה הסתכם בכ-407 מיליון שקל, גידול של כ-75% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (שהושפע מהסגר). בחברה מציינים כי חלק מהגידול קוזז עקב המעבר של בזק מהבניין המשולש בעזריאלי תל אביב לבניין המנור בחולון ופינוי מעל ל-24,000 מ"ר במגדל המשולש (לגבי כל השטח שהתפנה, נחתמו הסכמים שיאוכלסו במהלך החודשים הקרובים עם תרומה משמעותית ל-NOI).

ה-FFO ללא תרומת הדיור המוגן הסתכם ברבעון בכ-308 מיליון שקל, עלייה של כ-77% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. סך ה-FFO ברבעון הסתכם בכ-371 מיליון שקל, גידול של כ-86% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון לכ-382 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-66 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עזריאלי, בדומה לחברות אחרות בתחום הנדל"ן המניב, נהנתה מרווח של 292 מיליון שקל מעליית ערך הנדל"ן שהיא מחזיקה, לעומת הפסד של 234 מיליון שקל בסעיף זה ברבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון הקבוצה השקיעה כ-187 מיליון שקל בנדל"ן להשקעה , ברכישה, ייזום, הקמת נכסים חדשים ובשדרוג והשבחת נכסים קיימים. ההשקעות מתחילת השנה הסתכמו בכ-490 מיליון שקל. 

שיעור התפוסה הממוצע (בנטרול נכסים באכלוס) במגזר הקניונים עמד על 98%, במגזר המשרדים בישראל עמד על 98%, ובדיור המוגן עמד על 99%. במהלך חודשים פברואר-יוני 2021 נרשמה עלייה של 5.2% בפדיונות הקניונים לעומת התקופה המקבילה בשנת 2019 .

מניית  עזריאלי  הגיבה לדוחות בעלייה של 4.6% והשלימה התקדמות של 51% בשנה האחרונה. שוויה של החברה בבורסה הגיע לכ-33 מיליארד שקל.

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, ציין כי "תוצאות הרבעון משקפות את הביצועים המצוינים בכל תחומי הפעילות של הקבוצה. במהלך הרבעון הודענו על הסכמים משמעותיים בתחום המשרדים המהווים ביטוי נוסף לביקוש החזק למשרדים איכותיים בלב אזורי התעסוקה. פעילות המסחר ממשיכה את המגמה החיובית שאנו רואים מאז פתיחת המרכזים המסחריים בישראל, עם צמיחה בפדיונות אל מול התקופה המקבילה ב-2019. בפעילות הדיור המוגן אנו מרכזים מאמצים בשמירה הדוקה על בריאות ואיכות החיים של הדיירים, גם ובעיקר בתקופה מורכבת זו, ונערכים לפתיחת שלב ב' בשיווק הבית בלהבים. בתחום ה-Data Centers הודענו לאחרונה על רכישה משמעותית בנורבגיה של חברת Green Mountain לקראת העמקת דריסת הרגל הגלובלית שלנו, בזירה צומחת ומתפתחת זו".