גילת קיבלה הזמנות בהיקף 17 מיליון דולר

ההזמנות הן לתמיכה ב-Gateways של קבוצות לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO) והתקבלו בחברה הבת של גילת, Wavestream, כחלק מחזה אשר עליו החברה כבר דיווחה בעבר

בניני גילת - רח' יגיע כפיים 21 פ''ת / צילום: תמר מצפי
בניני גילת - רח' יגיע כפיים 21 פ''ת / צילום: תמר מצפי

חברת גילת, המספקת פתרונות לרשתות תקשורת לווייניות, דיווחה היום על קבלת הזמנות נוספות בהיקף של 17 מיליון דולר. ההזמנות הן לתמיכה ב-Gateways של קבוצות לוויינים במסלול לווייני נמוך (LEO) והתקבלו בחברה הבת של גילת, Wavestream, כחלק מחזה אשר עליו החברה כבר דיווחה בעבר.

"הייצור המסחרי הנרחב של מגברי המצב המוצק המורכבים האלו אשר פועלים ברמת ה-Gateways ממשיך בקצב חסר תקדים, וכלל ההזמנות צפויות להישלח עד סוף שנת 2022", אמר בוב הופמן, מנכ"ל Wavestream. "יכולת הייצור, אמינות המוצר, והניסיון שלנו בטכנולוגיות SSPAs בתדרי Ka ממצבים אותנו כחברה היחידה בשוק ה-Gateways עבור NGSO, ואנו גאים לספק מעל ל-1,000 יחידות כאלו לתמיכה ב-Gateways של קבוצות לוויינים במסלול LEO".

גילת, המנוהלת על-ידי עדי צפדיה, נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב לפי שווי של 557 מיליון דולר. מחיר המניה של גילת זינק יותר מפי 2 בשנה החולפת, אך ירד ב-54% מהשיא הזמני אליו זינקה המניה בתחילת השנה הנוכחית. בעלת המניות הגדולה בגילת היא קרן הפרייבט אקוויטי פימי, בראשותו של ישי דוידי. הקרן מכרה חלק ממניותיה ברווח ונותרה עם החזקה של כ-19.7% ממניות גילת.