בפעם השלישית בשבועיים: תוקנה התקלה בשירות המשלוחים של וולט

לפני שבוע וחצי חוותה אפליקציית המשלוחים הבינלאומית תקלה שנמשכה למעלה מ-4 שעות • בשבוע שעבר, בערב שלפני יום כיפור, אירעה תקלה נוספת • גם הערב מי שניסה להזמין דרך האפליקציה נתקל בהודעה המבשרת על השבתת השירות "לכמה דקות בלבד" • מוולט נמסר: ״ חווינו תקלה רגעית שטופלה במהירות, חזרנו לפעילות מלאה״

שליח של wolt / צילום: שלומי יוסף
שליח של wolt / צילום: שלומי יוסף

בפעם הראשונה זה היה לא נעים, בפעם השנייה חשוד, אבל הנה זה קרה גם בפעם השלישית. מי שניסו הערב להזמין משלוח דרך אפליקציית וולט, גילו שוב את ההודעה המתעקשת לבשר על השבתת השירות "לכמה דקות בלבד". כחצי שעה לאחר מכן האפליקציה חזרה לפעילות.

נזכיר כי לפני שבוע וחצי, חוותה אפליקציית המשלוחים הבינלאומית וולט תקלה שנמשכה למעלה מ-4 שעות. ימים ספורים לאחר מכן, יום לפני יום כיפור, זה קרה שוב, אז לכחצי שעה "בלבד"; והערב (א') זה קרה שוב. בסביבות השעה 20:30 מי שניסה להזמין ארוחת ערב נתקל בהודעה המבשרת כי "סגרנו לכמה דקות בלבד עקב תקלה טכנית".

אפליקציית וולט, שמקורה בהלסינקי, היא אפליקציית משלוחים המאפשרת הזמנה ממסעדות, ובאחרונה גם ממכולות ומחנויות בתחומים שונים. האפליקציה, שצברה תאוצה משמעותית עם פרוץ משבר הקורונה והסגרים שהביא עמו, מאפשרת משלוח מהיר במיוחד לצד מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח. וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן ממוצע של 35 דקות (30 דקות בתל אביב). בשנה האחרונה עלו מספר מחאות מצד בעלי מסעדות שהתלוננו על העמלות הגבוהות שהיא גובה מהן, המגיעות לכ-30%.

מוולט נמסר: ״ חווינו תקלה רגעית שטופלה במהירות, חזרנו לפעילות מלאה״.