אקספון | בלעדי

מוטי בן משה פרש מהמרוץ על אקספון

חזי בצלאל יודיע כי בכוונתו להמשיך בשיתוף-פעולה עם סלקום על בסיס התנאים שסלקום הגיעה עם כלירמרק ויריב לרנר

מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי

איש העסקים מוטי בן משה הודיע כי הוא פורש מהמרוץ על אקספון. הודעה על כך נמסרה למנהל ההסדר המיוחד. במקביל, חזי בצלאל מתכוון להודיע באסיפת הנושים כי הוא מוכן להישאר על הרשת של סלקום באותם התנאים שסלקום מציעה לכלירמרק ויריב לרנר.

ההחלטה של קבוצת מוטי בן משה-איציק בן אליעזר לפרוש מהמרוץ נובעת מכך שבן משה הגיע למסקנה שהניסיון שלו ללכת ביחד עם שמעיה רייכמן ולהגיש הצעה נגדית על בסיס שיתוף-פעולה עם פלאפון, לא יצלח. ככל הנראה מערכת היחסים בין רייכמן וחזי בצלאל התערערה בשבועות האחרונים, וכלל לא ברור שההסכם שהיה ביניהם לרכישת אקספון מחזיק מים. כשבן משה הבין שחזי בצלאל רוצה לחזור למגרש, החליט לפרוש.

בתוך כך, כפי שנחשף בגלובס, חזי בצלאל ידרוש להיכנס לנעלי ההסכם שיש לסלקום עם כלירמרק. בצלאל יטען כי ההסכם עם כלירמרק הוא הסכם שמאפשר לאקספון לשרוד כלכלית ולפיכך הוא מבקש לאמץ אותו ולהמשיך את שיתוף-הפעולה בין החברות.

השאלה מה יקרה במצב כזה והאם סלקום תסכים לכך. הצדדים מנהלים מגעים ביניהם, אבל בימים האחרונים המשא-ומתן השתבש וסלקום החליטה ללכת עם כלירמרק במקום עם בצלאל. כעת משהחליט בצלאל לחזור לשולחן המשא-ומתן ולאמץ את ההסכם של כלירמרק, לא בטוח שסלקום תהיה מוכנה לכך - ולכן התמונה תתבהר רק לאחר אסיפת הנושים שבה ניתן יהיה לשמוע מה עמדת סלקום.