ריבוע כחול נדל"ן מגייסת 294 מיליון שקל בהרחבת סדרת אג"ח

החברה דיווחה הערב לבורסה על הנפקה פרטית של אג"ח (סדרה ח') בדרך הרחבתה, לאחר שמשקיעים התחייבו לרכוש אגרות חוב בתמורה כוללת של 294 מיליון שקל

מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי

חברת הנדל"ן המניב רבוע כחול נדל"ן  הודיעה הערב לבורסה כי בכוונתה לגייס 294 מיליון שקל בהנפקת אגרות חוב נוספות מסדרה ח' בדרך הרחבתה. המחיר בהנפקה הפרטית נמוך ב-0.015 שקלים משער הנעילה של אג"ח סדרה ח'  הערב, שעמד על 1.14 שקל לכל שקל ערך נקוב (ע"נ).

החברה ציינה בדיווח שלה כי התקבלו בידיה התחייבויות של מספר משקיעים לרכוש אג"ח ב-261 מיליון שקל (ע"נ), ובתמורה כוללת כאמור של 294.6 מיליון שקל. קרן אג"ח ח' עמדה ועומדת לפרעון בתשעה תשלומים לא שווים ולא רציפים, כאשר התשלום הראשון שולם ב-31 באוקטובר 2019 והתשלום האחרון ישולם ב-31 באוקטובר 2028. הקרן נושאת ריבית צמודה למדד המחירים לצרכן בשיעור של 1.42% לשנה.

רבוע כחול נדל"ן, הנמצאת בשליטת איש העסקים מוטי בן משה, המתמחה בייזום פרויקטים בתחום המסחר, מתחמים לוגיסטיים ומבני משרדים. החברה נסחרת בבורסה לפי שווי של 2.8 מיליארד שקל. סדרת האג"ח ח' צמודה כאמור למדד המחירים לצרכן, מגובה בביטחונות ומדורגת AA מינוס בידי S&P מעלות. לסדרת האג"ח ח' מח"מ ממוצע של 4.69 שנים והתשואה השנתית נטו עומדת על מינוס 1.32%.

באוגוסט האחרון דיווחה החברה על רווח בהיקף של 351 מיליון שקל משיערוכי נכסים שבבעלותה, שהקפיץ את השורה התחתונה ברבעון השני כמעט פי 10 ל-317 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 36 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.