"אבן דרך משמעותית": טאבולה מסכמת רבעון ראשון כחברה ציבורית

חברת המלצות התוכן הישראלית סיימה את הרבעון השלישי של 2021 עם צמיחה של 21.6% בהכנסות • מעלה שוב את התחזית השנתית שלה • על אף הרבעון הרווחי, מתחילת השנה החברה רשמה הפסד של יותר מ-37 מיליון דולר

אדם סינגולדה, מנכ''ל טאבולה / צילום: כפיר זיו
אדם סינגולדה, מנכ''ל טאבולה / צילום: כפיר זיו

חברת המלצות התוכן טאבולה  סיימה את הרבעון השלישי של 2021 עם צמיחה של 21.6% בהכנסות נטו ומעלה שוב את התחזית השנתית שלה. טאבולה רשמה ברבעון הכנסות של כ-339 מיליון דולר לעומת כ-291 מיליון דולר ברבעון המקביל, וההכנסות נטו (רווח גולמי Ex-TAC, בנטרול עלויות רכישת טראפיק) הסתכמו בכ-127 מיליון דולר, לעומת כ-104 מיליון דולר ברבעון המקביל.

למרות גידול של 58.4% בהוצאות התפעוליות שהעביר את טאבולה להפסד תפעולי של 124 אלף דולר ברבעון, הכנסות פיננסיות בגובה 14 מיליון דולר קיזזו זאת והובילו לרווח נקי של 17.3 מיליון דולר, עלייה של 3.6% ביחס לרבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) ירד מעט בהשוואה לרבעון המקביל והסתכם ב-39.7 מיליון דולר.

מתחילת השנה הכנסות החברה הסתכמו ב-971 מיליון דולר, ההכנסות נטו צמחו ב-28.5% לכ-350 מיליון דולר, נרשם הפסד נקי של 37.5 מיליון דולר וה-EBITDA הסתכם ב-114 מיליון דולר.

צופה צמיחה של 35% בהכנסות

התחזית לרבעון הרביעי היא להכנסות של 392-396 מיליון דולר, הכנסות נטו (רווח גולמי Ex-TAC) של 163-165 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם בגובה 61-63 מיליון דולר. התחזית השנתית עולה וההכנסות הצפויות השנה הן 1.363-1.367 מיליארד דולר (בהשוואה לתחזית קודמת ל-1.351-1.359 מיליארד דולר), הכנסות נטו של 512-515 מיליון דולר (בהשוואה ל-503-509 מיליון דולר בתחזית הקודמת) ו-EBITDA מתואם בגובה 174-177 מיליון דולר (בהשוואה ל-168-171 מיליון דולר). המשמעות היא צמיחה של 34%-35% בהכנסות נטו ושל 64%-66% ב-EBITDA המתואם לעומת שנת 2020.

"הרבעון השלישי היווה אבן דרך משמעותית לטאבולה", מסר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל החברה. "זה היה הרבעון הראשון שלנו כחברה ציבורית, הצגנו בו ביצועים טובים ותוצאות שעקפו את התחזיות שלנו, בזמן שסגרנו את הרכישה הגדולה ביותר שלנו - Connexity, שמוסיפה לנו יכולות בתחום האי-קומרס".

סינגולדה ציין שההצלחה ברבעון הייתה בכל הפעילויות של טאבולה, כולל מול פבלישרים ויצרני טלפונים ניידים. "המיקוד שלנו, הביצועים והעובדה שיש לנו אסטרטגיה נכונה לכיוון המטרה של להמליץ על הכל ומכל מקום, משתקפת בתוצאות הרבעון השלישי ובתחזיות לרבעון הרביעי. אני נרגש ואופטימי בנוגע לעתיד", הוסיף סינגולדה.

טאבולה הפכה לחברה ציבורית במיזוג עם SPAC לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר בסוף חודש יוני. כיום שווי החברה בנאסד"ק הוא כ-2.3 מיליארד דולר.