TMF | בלעדי

מיוניברסל ל-TMF: יניב סנה צפוי להחליף את נבו כרמי כמנכ"ל משותף

סנה כיהן כסמנכ"ל בחברת המידה יוניברסל מקאן • כרמי, שהודיע לאחרונה על רצונו לפרוש מניהול החברה, יישאר בתפקיד סגן היו"ר

נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב

מסתמן: יניב סנה, לשעבר סמנכ"ל בחברת המידה יוניברסל מקאן, ימונה למנכ"ל משותף בחברת המדיה TMF לצידו של גיא שמחון. סנה יהיה אחראי על תחום הטלוויזיה ויחליף את נבו כרמי, שהודיע על רצונו לפרוש מניהול החברה. סנה בילה חלק ניכר מהקריירה המקצועית שלו (כ-14 שנה) בחברת המדיה יוניברסל מקאן ושימש כיד ימינו של המנכ"ל דן אלעזרי.

כרמי הוא בעל מניות במשרד הפרסום יהושע TBWA, שהוא חלק מ-TMF, ועתה יישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה. שמחון הוא גם שותף באושן - חברת הדיגיטל של TMF, שנהנית בשנים האחרונות מאחוזי צמיחה מרשימים.

חברת TMF מנהלת את המדיה של משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA. החיבור של כרמי כאחראי על תחום המדיה במשרד החל עוד בטרם נבנו חברות המדיה הגדולות, בהן שולבו מספר משרדים. כשמשרד הפרסום יהושע חבר לחברת המדיה TMF, כרמי לא איבד את השפעתו, והמשרד נותר למעשה כמעט היחיד שהמשיך להיות אחראי על המדיה שלו גם כחלק מהחברה המשותפת עם TMF. עם השנים והשינויים במשרד התפתח גם תפקידו של כרמי, וממנהל מחלקת מדיה הוא הפך למשנה למנכ"ל.

TMF נוהלה במשך רוב השנים מאז הקמתה על-ידי רוני ארן, לשעבר המשנה למנכ"ל רשת והיום יו"ר ועדת המדרוג. ב-2019 החליט ארן לפרוש. תחום המדיה איננו משופע בטאלנטים בולטים, ולכן החיפוש אחרי מחליף לארן ארך מספר חודשים, עד שבסופו של דבר הוחלט ללכת על פתרון מתוך הבית, ומינו את כרמי יחד עם שמחון, מנכ"ל ומבעלי חברת הדיגיטל אושן, למנכ"לים משותפים מתוך מחשבה שהחיבור של יכולותיו של כרמי בתחום המדיה המסורתית עם זאת של שמחון במדיה הדיגיטלית ייצר ניהול של שלם הגדול מסך חלקיו.

עם ההחלטה של כרמי לעזוב החלו לחפש ב-TMF מחליף, שהפורטה שלו בתחום הטלוויזיה. עתה כאמור מסתמן שלנעליו הגדולות של כרמי ייכנס סנה, שמגיע מחברה גדולה משמעותית מבחינת היקפי פעילות אך זאת הפעם הראשונה שבה מושכות הניהול יהיו בידיו.

עד רגע הפרסום לא התקבלה תגובה מ-TMF או מסנה.