לאחר חודשים ספורים בלבד: שי באב"ד בדרך לסיום תפקידו באלון ריבוע כחול

באב"ד החליט לבחון הצעות חדשות שקיבל מחברות תפעוליות • הוא נכנס לתפקיד ביוני האחרון

שי באב''ד / צילום: איל יצהר
שי באב''ד / צילום: איל יצהר

לאחר חודשים ספורים בלבד: שי באב"ד בדרך לסיום תפקידו באלון ריבוע כחול. באב"ד, מנכל חברת אלון רבוע כחול, החליט לבחון הצעות חדשות שקיבל מחברות תפעוליות. בעקבות קבלת ההצעות, פנה באב"ד לבעל השליטה באלון רבוע כחול, מוטי בן משה, וקיבל את ברכתו לבחון הצעות חדשות. עם זאת, לפי שעה לא הוחלט דבר ובאב"ד ממשיך בתפקידו בחברה.

תחת הריבוע הכחול, זוכה באב"ד לתנאי שכר טובים, בעלות של עד 4 מיליון שקל לשנה. באב"ד כיהן עד לפני כשנה וחצי כמנכ"ל משרד האוצר, במשך כ-5 שנים, תחת משה כחלון בתפקיד שר האוצר. הוא נכנס לתפקידו בחברות של בן משה ביוני האחרון, אחרי סיום תקופת הצינון שלו. באלון ריבוע כחול החליף בתפקיד המנכ"ל את ישראל יניב.

בספטמבר האחרון התראיין באב"ד לגלובס ורמז על השלב הבא בקריירה. "מוטי (בן משה) יודע שיש לי רצון לחזור למגזר הציבורי", הפתיע באב"ד, "שזה או להיכנס לצד הפוליטי, מה שפחות מושך אותי כרגע, או לחזור לתפקידי פקידות בכירים". עם זאת, על פי הערכות שונות, באב"ד עשוי לקבל על עצמו תפקיד אחר דווקא במגזר הפרטי.

כשנשאל על יחסיו עם בן משה, ענה באב"ד: "אני עוד בהתחלה, בשלבי למידה פה. בסופו של יום נצטרך לחלק את התפקיד בצורה כזו שאני אנהל את השוטף ומוטי יתמקד באסטרטגיה ובפיתוח העסקי. אלו הדברים ששנינו רוצים שיקרו, וימים יגידו".