חנן מור והראל מקדמות הקמת 550 דירות להשכרה לטווח ארוך

חלקה של חנן מור בחברה המשותפת יעמוד על 60% והיתרה תוחזק על ידי קבוצת הראל ביטוח

חנן מור יו"ר חברת חנן מור / צילום: איל יצהר
חנן מור יו"ר חברת חנן מור / צילום: איל יצהר

חברת הנדל"ן חנן מור וקבוצת הראל ביטוח מקדמות את פרויקט הדיור להשכרה שלהן. חנן מור מדווחת כי החברה המשותפת של שתי החברות תתחיל לפעול להקמת כ-300 דירות להשכרה ובוחנת הכנסת עוד יחידות דיור שתירכשנה מפרויקטים קיימים של חנן מור .

חנן מור מנהלת מו"מ על עוד כ-250 יח"ד מהפרויקטים שהחברה מקימה כך, שבכפוף להסכמות החברה המשותפת תחזיק ותתפעל כ-550 יח"ד להשכרה. יעד החברה המשותפת בתחום הדיור להשכרה הוא להגיע לאלפי יח"ד, עם צמיחה של כ-100-300 יח"ד בשנה, מהפרויקטים של החברה ומכרזי דירה להשכיר.

חלקה של חנן מור בחברה המשותפת יעמוד על 60% והיתרה תוחזק על ידי קבוצת הראל ביטוח. 

נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון דיווחה חנן מור כי יחד עם הראל ביטוח, זכתה בפרויקט ברמת גן להקמה צפויה של כ-300 יח"ד המיועדות להשכרה. שטח הפרויקט כולל 4 מגרשים סמוכים, בשטח כולל של 24,141 מ"ר עיקרי, הכולל כ-450 שטחי מסחר וכן 7,595 מ"ר שטחי שירות (לפני תוספת זכויות/הקלות שבס, ככל שיתקבלו ושטחי המרתף). מחצית מהיח"ד מיועדות לדיירים זכאים בשכ"ד מפוקח ומחצית מיועדת להשכרה בשוק החופשי.

חנן מור, יו"ר חברת חנן מור, ציין: "כניסה לתחום הדיור להשכרה מהווה עבורנו מנוע צמיחה נוסף לשנים הקרובות. לקבוצה מומחיות רבה בייזום נדל"ן למגורים והפעלה של נכסים מניבים והדיור להשכרה הוא תחום שזוהה על ידינו כבעל ערך משמעותי על רקע עלייה של מחירי הדיור, העדר פתרונות דיור וביקוש גבוה לדיור להשכרה לטווח הארוך". 

איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "חטיבת ההשקעות של הראל קיבלה, לפני שנה, החלטה אסטרטגית בקשר עם השקעותיה הישירות בנדלן והיא להתמקד, בין השאר, בענף הנדלן למגורים בארץ ובעולם. במסגרת החלטה זו , החלטנו, שלצד ההשקעות הרבות שאנו מבצעים במולטי פמלי בחו"ל נתחיל לבצע השקעות דומות בישראל".