קבוצת פובליסיס ישראל תטפל בהשקת שירות דיסני פלוס בישראל

ההשקה צפוי להתרחש במהלך 2022 • סלקום, פרטנר, הוט ו-yes מתחרות על האפשרות להיות המפעיל שישווק את השירות באופן בלעדי בחודשים הראשונים

תוכנית של דיסני פלוס. היתרון העיקרי הוא איכות התוכן / צילום: צילום מסך
תוכנית של דיסני פלוס. היתרון העיקרי הוא איכות התוכן / צילום: צילום מסך

דיסני עולה שלב בהכנות להשקת דיסני פלוס בישראל: לגלובס נודע כי החברה מינתה את פובליסיס ישראל לקבוצת הפרסום שתטפל בתהליך ההשקה בארץ, שצפוי אי שם במהלך 2022. התקציב ינוהל בקבוצה תחת הקונספט של פובליסיס וואן, שהוקם לצורך זה תחת השם פובליסיס אימג'ן.

כניסת דיסני פלוס לישראל צפויה להרחיב את התחרות בשוק הסטרימינג שבו פועלים כיום הוט ו-yes, פרטנר, סלקום ונטפליקס. בעולם נחשב דיסני פלוס לשחקן סטרימינג משמעותי ולמתחרה העיקרי של נטפליקס. גם בישראל נטפליקס אמורה להיות המתחרה העיקרית - מה שגורם למלחמה בין כל חברות הסטרימינג האחרות (סלקום, פרטנר, הוט ו-yes) על האפשרות להיות המפעיל שישווק את השירות באופן בלעדי בחודשים הראשונים של ההשקה - באופן דומה לשת"פ שהיה לנטפליקס עם פרטנר בחודשי הפעילות הראשונים.

נזכיר כי בהסכם השותפות קיבלה פרטנר קיבלה את האפשרות למכור את השירות באופן מובנה שהוצע לחצי שנה חינם, כחלק מובנה בחבילה. החיבור נתפס באותה תקופה כמהלך אסטרטגי של פרטנר, שהשקיעה מיליוני שקלים בקמפיינים פרסומיים - שנועדו להדגיש את היתרון הצרכני.

דיסני פלוס פועל בעולם מאז 2019, ומוצע בעשרות מדינות, ביניהן ארה"ב וקנדה. היתרון העיקרי שלו לעומת שירותי סטרימינג אחרים טמון באיכות התוכן שנתפס יוקרתי ואיכותי, וכולל קטלוג עצום של תוכן שמייצרת החברה על פני שנים בעולמות התוכן של ילדים, כל המשפחה ואפילו למבוגרים. בעולם מוצע במסגרת הערוץ קטלוג הסרטים והסדרות של דיסני, לרבות התכנים של מארוול, סרטי מלחמת הכוכבים וכדומה.

מדיסני נמסר בתגובה: "פובליסיס היא סוכנות המדיה של דיסני בעולם. בשלב זה אין פרטים נוספים לגבי השקת דיסני פלוס בישראל".