נדחתה הבקשה לצו מניעה: תחקיר "המקור" על יוסי כהן ישודר כמתוכנן

בתחקיר נטען בין היתר כי ראש המוסד חשף סודות ביטחוניים במסגרת מערכת יחסים רומנטית • האישה שלה מיוחסת בתוכנית אותה מערכת יחסים רומנטית עם כהן מכחישה את הפרטים וניסתה לעצור את השידור, אך צו המניעה שהגישה נדחה

יוסי כהן, לשעבר ראש המוסד / צילום: Reuters, Corinna Kern
יוסי כהן, לשעבר ראש המוסד / צילום: Reuters, Corinna Kern

תכנית "המקור" תשודר הערב כמתוכנן בערוץ רשת 13, זאת לאחרשהבקשה לצו מניעה שהוגשה נגד השידור נדחתה. התכנית מתמקדת בטענות כי ראש המוסד לשעבר יוסי כהן חשף סודות ביטחוניים במסגרת מערכת יחסים רומנטית.

את הבקשה הגישה אישה שלכאורה הייתה מעורבת במערכת היחסים הרומנטית. שמה אמנם איננו מוזכר בקדימונים שהעלתה רשת לקראת התכנית, אך בעלה לשעבר מופיע בהם בפנים גלויות, מספר על הרומן לכאורה וטוען כי כהן חשף בפניו פרטים חשאיים על גיוסו, על לבנון וטוען כי "הוא פטפטן".

בעקבות הפרומואים שלחה האישה, באמצעות משרד עורכי הדין בר-מוחא, מכתב לפני נקיטת הליכים, בו דרישה מרביב דרוקר ומהתוכנית "המקור" שלא לשדר את התוכנית במתכונתה הנוכחית, להוריד לאלתר את כל הפרומואים מהאוויר או לחלופין לשדר את התוכנית מבלי שפניו של הבעל לשעבר יופיעו באופן חשוף וגלוי. בהמשך הוגשה בשמה בקשה לצו מניעה. במכתב מוכחשת באופן גורף הטענה לפיה האישה ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם כהן, ונטען כי שידור התוכנית באופן הזה עלול לגרום לנזק חמור לה ולילדיה.

הבעל לשעבר מסר בתגובה: "הילדים הם הדבר הכי חשוב לי והחלטתי לדבר רק כי מחיר השתיקה שהם ואני משלמים גדול ממחיר החשיפה".

תגובת רביב דרוקר: "התחקיר מתמקד ביוסי כהן ובהתנהלותו כראש מוסד. אין דרך לעסוק בכך בלי להביא את העובדות האחרות, ניסינו לצמצם את העיסוק בהן".