מיליון מנויים משלמים ל-MyHeritage

החברה שהקים גלעד יפת לפני כ-18 שנה, ושבראשה הוא עומד, נמכרה במרץ האחרון לקרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס לפי שווי של 600 מיליון דולר • וגם: מעבר של בכירה נוספת מענף הפרסום להייטק • אירועים ומינויים 

צילום: MyHeritage
צילום: MyHeritage

חברת MyHeritage הישראלית, המפתחת ומציעה שירות המסייע לחקר ולגילוי שורשים משפחתיים, הגיעה למיליון לקוחות שנתיים משלמים ברחבי העולם. מחיר מנוי מוערך במאות שקלים, לפי בחירה במסלולים שונים. החברה שהקים גלעד יפת לפני כ-18 שנה, ושבראשה הוא עומד, נמכרה במרץ האחרון לקרן ההשקעות פרנסיסקו פרטנרס לפי שווי של 600 מיליון דולר.

MyHeritage מסייעת לאנשים לחקור ולגלות פרטים היסטוריים על משפחתם זמינה ב-42 שפות. האתר שלה כולל 82 מיליון אילנות יוחסין, 16.1 מיליארד רשומות היסטוריות ו-5.6 מיליון ערכות DNA.

הרעיון להקמת החברה נולד לאחר שיפת החליט לנתב את אהבתו לחקר ההיסטוריה המשפחתית ליצירת מיזם עסקי. אתר החברה עלה לאוויר ב-2005, ומאז היא ביצעה 12 רכישות של חברות בעולם. בנוסף לשירותים ולטכנולוגיות הקשורות לחקר ההיסטוריה המשפחתית, החברה מציעה טכנולוגיית Deep Nostalgia שמאפשרת להנפיש ולייצר וידאו של דמויות המופיעות בתמונות סטילס.

אזור התעשייה

שהר לוינשטיין עוזבת את חוליגנס

אל הבכירים שמאבד בשנתיים האחרונות תחום הפרסום לטובת ההייטק מצטרפת בימים אלה דמות מוערכת במיוחד. לגלובס נודע כי שהר לוינשטיין, ממייסדות משרד הפרסום החוליגנס, עוזבת את הסוכנות ומצטרפת לסטארט-אפ הגיימינג Overwolf כמנהלת שיווק קריאייטיבית.

לוינשטיין, מנשות הקריאייטיב הבכירות היחידות בענף, היא גיימרית ידועה, מעצבת משחקים ואף מרצה על משחקים גיימינג וגיימיפיקציה בעולם השיווק זה שנים. בתפקידה החדש היא תהיה אחראית על השיווק הגלובלי של Overwolf, בדגש על מהלכי מיתוג גדולים ואקטיבציות לקהילות ה-in-game creators והגיימרים ברחבי העולם.

נזכיר כי רק לפני שנה התמזגה סוכנות חוליגנס, שלוינשטיין לקחה חלק משמעותי בהקמתה, עם סוכנות הדיגיטל קי לוג'יק. חוליגנס הוקמה ב-2011 על-ידי לוינשטיין, בן זוגה מקס שצ'רבקוב ומרים מושינסקי, ומיד עם הקמתה מוצבה כסוכנות בוטיק דיגיטלית שהצליח לתת מענה קריאייטיבי בתחומים שמשרדי הפרסום הגדולים כלל לא ידעו להתמודד איתם.

את חוליגנס ימשיך להוביל שצ'רבקוב, המנכ"ל ומי שאחראי על פיתוח הצעות הערך החדשות והמוצרים הדיגיטליים, לצד מושינסקי, שמנהלת מקצועית את תחום הארט.

ענת ביין-לובוביץ'

חדשות טובות

ספקית פתרונות הקוד הפתוח רד האט תציע לסטודנטים של המכללה האקדמית תל חי הרצאות העשרה חינמיות בקורסים נבחרים במדעי המחשב.