קרן ריט 1 גייסה 120 מיליון שקל בהנפקת מניות בתל אביב

דרור גד, יו"ר ריט 1: "הצמיחה החזקה במשק בשנת 2021 משתקפת רוחבית בפעילות החברה - עלייה בביקוש למשרדים, גידול בפדיונות במרכזים המסחריים ושיפור משמעותי בפעילות החניונים של החברה"

הבורסה בתל אביב / צילום: שלומי יוסף
הבורסה בתל אביב / צילום: שלומי יוסף

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן, גייסה כ-120 מיליון שקל. החברה דיווחה הבוקר (ב') על השלמת השלב המוסדי של גיוס הון, כשזכתה לביקושים גבוהים בהיקף של כ-390 מיליון שקל.

מחיר הסגירה במכרז נקבע על 21.51 שקל למניה, 1.7% מעל שער הפתיחה של מניית ריט 1  אתמול, והוא יהיה מחיר המינימום בשלב הציבורי.

דרור גד, יו"ר ריט 1, ציין כי " תוצאות המכרז המוסדי שקיימנו אתמול לגיוס הון משקפות את הבעת האמון החזקה בחברה ובפעילותה. הגיוס הנוכחי מצטרף לגיוס החוב בהיקף של כ-240 מיליון שקל שביצענו בחודש נובמבר האחרון, אשר ישמשו את החברה, בין היתר, להשלמת עסקאות".

"אנו ממשיכים בהגדלת תיק הנכסים באמצעות רכישת נכסים איכותיים והשבחת הנכסים הקיימים, במגוון הסקטורים בהם פועלת החברה. כך, רק לאחרונה השלמנו את רכישת מתחם הסוהו בנתניה, ומתכוננים להשלמת רכישת החניון "סקיי טאוור" במתחם יצחק שדה (חסן עראפה) בתל אביב, כמו גם לרכישת 50% מהמרכז המסחרי החדש שנפתח בגני תקווה, ונכסים נוספים. לצד זאת, ניכרת הצמיחה החזקה במשק בשנת 2021 ומשתקפת רוחבית בפעילות החברה: עלייה בביקוש למשרדים, גידול בפדיונות במרכזים המסחריים ושיפור משמעותי בפעילות החניונים של החברה. אנו ממשיכים לפעול לאיתור הזדמנויות השקעה נוספות", הוא הוסיף.