הוט | בלעדי

הוט יוצאת במכרז על תקציב דיגיטל בהיקף 10 מיליון שקל בשנה

במכרז מתמודדות סוכנויות הפרסום אושן מקבוצת גיתם, K LOGIK וארלו של ראובני-פרידן • הוט ממוקמת כמעט כל שנה בטבלת 20 המפרסמים הגדולים בישראל

מנכ''לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר
מנכ''לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר

הוט פועלת למקסם את כוחה בתחום הדיגיטל: לגלובס נודע כי לאחר שנים בהם ניהלה החברה את תקציב הדיגיטל באמצעות מספר סוכנויות פרסום, החברה כעת מנהלת מכרז לבחירת סוכנות דיגיטל אחת, שתרכז את מלוא התקציב. במכרז מתמודדות סוכנויות הפרסום אושן מקבוצת גיתם BBDO, K LOGIC וארלו של ראובני-פרידן. היקף התקציב מוערך בכ-10 מיליון שקל בשנה.

הוט ממוקמת כמעט כל שנה בטבלת 20 המפרסמים הגדולים בישראל. הקמפיינים התדמיתיים שלה, אותם מובילה בשנים האחרונות השחקנית גל גדות, תופסים חלק חשוב בכלל תקציב הפרסום, אך בנוסף, כמו כל המפרסמים המתקדמים, חלק הולך וגדל של התקציב מופנה לפעילות דיגיטלית, שבה משלימים מצד אחד את הפעילות התדמיתית, אבל בעיקר פועלים באופן ממוקד להשגת יעדים עסקיים כמו גיוס לקוחות, מכירת חבילות וכדומה.

מערך הפרסום של הוט מתחלק באופן הבא: משרד הפרסום ראובני-פרידן מטפל בתקציב הפרסום המתמקד בתדמית החברה. לפני כשנתיים הקים המשרד חברה-בת המתמחה בדיגיטל ונושאת את השם "ארלו". החברה החדשה מטפלת ביישומים הדיגיטליים של הקמפיינים הקריאטיביים. במקביל, חברת הדיגיטל K לוג'יק מטפלת בחלק הפרוגרמטי של התקציב. בידיה מופקדת האחריות על החלק המכירתי הקשור לדיגיטל - גיוס לקוחות ולידים לטלוויזיה, לאפליקציות, לחבילות הגלישה וכדומה. כפי שנחשף לראשונה בגלובס, לפני כשנה הצטרפה למערך הפרסום של הוט חברה נוספת: חברת הדיגיטל אושן (Ocean) מקבוצת TMF, שקיבלה לטיפולה את תקציב האיקומרס של הוט מובייל.

עתה כאמור יצאה הוט במכרז שנועד לרכז תחת מטרייה אחת את כל הטיפול באספקטים הדיגיטליים של החברה.

מהוט נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות עבדה קבוצת הוט עם כמה סוכנויות פרסום בתחום הדיגיטל. מתוך רצון לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בתחום הדיגיטל ומתוך ראיית התחום כאחד האסטרטגיים ביותר בצמיחת הקבוצה, אנו מקיימים בימים אלה מכרז המתמקד בתחום פרסום הדיגיטל".