Sensi.AI גייסה 14 מיליון דולר לפלטפורמה לטיפול בגיל השלישי

חברת הבריאות הדיגיטלית מפתחת פלטפורמת טיפול וירטואלי לגיל השלישי • את סבב הגיוס הובילה קרן Entrée Capital

צוות Sensi.ai / צילום: שחר דקל
צוות Sensi.ai / צילום: שחר דקל

להתבגר בבית, בניגוד לבית חולים או בית אבות, זו אחת הבקשות של מבוגרים רבים. אולם מבוגרים רבים מתקשים עם הזמן להסתדר לבדם בבית ולהימנע מאשפוזים חוזרים. בארה"ב במיוחד, הילדים וההורים לעתים מתגוררים במרחק רב אלה מאלה, וקשה למבוגרים למצוא סיוע שיאפשר להם להתבגר כפי שקיוו.

חברת Sensi.ai הישראלית הודיעה היום (ב') על גיוס של 14 מיליון דולר לפלטפורמת טיפול וירטואלי לגיל השלישי. את סבב הגיוס הובילה קרן Entrée Capital, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים ,Flint Capital Homeward Ventures; וגם המשקיעים החדשים, Almeda Ventures, Operator Partners, Jibe Ventures ויוסי מטיאס (Google Health AI).

Sensi משלבת בין כלים לבקרת איכות על הטיפול האנושי של חברות סיעוד, לצד שירותי תמיכה וירטואליים. הפלטפורמה מזהה את המתרחש על סמך ניתוח אודיו אוטומטי. כך אפשר לזהות אירועים וגם שינויים נפשיים ופיזיים שעובר המטופל. בעקבות הניתוח נשלחות התראות לחברות הסיעוד, באופן שאמור לאפשר להן לשפר משמעותית את מערך הטיפול, תוך מתן שקט נפשי למשפחות.

בשנים הקרובות צפוי מחסור משמעותי בכוח אדם לטיפול בגיל השלישי. הטכנולוגיה של סנסי לא תחליף את כוח-האדם הסיעודי, אך תאפשר לייעת אותו ולתמוך בו, ולתת ערך מוסף מעבר לטיפול הפיזי. הגיוס נועד לתמוך בהתרחבות החברה בשוק הטיפול הביתי לגיל השלישי בארה"ב, לצד המשך פיתוח והעמקת היכולות הטכנולוגיות של הפלטפורמה.

"החזון שלנו הוא לייצר שינוי משמעותי בשוק שירותי הטיפול הביתי לגיל השלישי תוך עמידה בביקוש הגובר לשירותי סיעוד בבית", אמרה רומי גובס, מנכ"לית Sensi.AI. "אוכלוסיית העולם מזדקנת. בשנת 2030 לראשונה יהיו יותר אנשים מעל גיל 60 מאשר בני 18 ומטה בארה״ב, אבל כחברה, לא השכלנו לבנות את התשתית האנושית הנדרשת לתת להם את הטיפול לו הם זקוקים. אנו מסתכלים על תעשייה שתתמודד עם אתגרים חסרי תקדים בעוד מספר שנים בלבד. אנו רואים שארגוני הסיעוד מגדילים את ההשקעה שלהם בטכנולוגיה. יש לנו הזדמנות לסייע במזעור הפער בין ההיצע והביקוש בתעשיית הטיפול בגיל השלישי, ולהבטיח טיפול טוב יותר לאורך זמן". 

רומי גובס, מייסדת ומנכלית Sensi.ai / צילום: שחר דקל
 רומי גובס, מייסדת ומנכלית Sensi.ai / צילום: שחר דקל

"פוטנציאל צמיחה משמעותי" 

אמיר בלאט, ממייסדי אלמדה ונצ'רס, מסר: "סנסי נותנת מענה לשוק הסיעוד שצמא לפתרונות טכנולוגיים שישפרו את איכות השירות המוענק לאוכלוסיית גיל הזהב. אנו מאמינים שהצורך בפתרונותיה של סנסי רק יגבר בעתיד, ולחברה יש פוטנציאל צמיחה משמעותי. התרשמנו מההישגים שהצוות השיג בזמן קצר יחסית, ואנו שמחים לקחת חלק במסע איתם".

"התרשמנו מהחזון והגישה של Sensi לפתרון בעיה אקוטית ואקטואלית", אמר ערן ביילסקי, שותף ב- Entrée Capital. "סנסי עומדת בכל הדרישות שלנו כשאנו משקיעים בחברות יוצאות דופן שמובלות על-ידי צוות מייסדים חזק. שוק הטיפול בגיל השלישי הוא שוק של טריליון דולר, כך שההזדמנות לקדם פתרון מאוד נחוץ, שבד-בבד גם הופך את העולם למקום טוב יותר, זו זכות גדולה".

"Sensi נמצאת בפוזיציה מצוינת למנף את הצמיחה של תעשיית ה-age-tech, ואנו גאים להמשיך לתמוך בחברה כשהיא מחזקת את מעמדה בתעשיית הטיפול הסיעודי", אמר סרגיי גריבוב, שותף ב-Flint Capital. "סבב המימון הזה יאפשר לסנסי להמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלה, להגדיל את הצוות ולהתרחב ללקוחות ולוורטיקלים נוספים בשוק הסיעוד, ובכך להשפיע עוד יותר על חייהם של זקנים ובני משפחותיהם".

Sensi.ai נוסדה בשנת 2020 ומעסיקה 40 עובדים בתל אביב ובקליפורניה. Sensi ניתחה עד כה למעלה מ-15 מיליון אינטראקציות וסייעה לשפר את הבטיחות ואת שביעות-הרצון של אינספור בני הגיל השלישי ומשפחותיהם ברחבי ארה"ב. כמו כן, שש מתוך עשר זכייניות הסיעוד המובילות בארה"ב הביעו אמון בטכנולוגיה של Sensi ועושות בה שימוש מתמשך. החברה פועלת בשוק האמריקאי וגייסה עד היום 17.5 מיליון דולר, כולל הגיוס הנוכחי.