"כשאנחנו מנהלים כסף של לקוחות אין תחליף לאמפתיה ולמקצועיות אנושית”

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח בבנק מזרחי טפחות, מבינה שהדרך להצלחה נעוצה בראיית האחר • "הערך שמוביל אותנו הוא האנושיות, זה לא רק סלוגן פרסומי"

תרי ישכיל / צילום: איל יצהר
תרי ישכיל / צילום: איל יצהר

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים בבנק מזרחי טפחות השתתפה בכנס גלובס והתייחסה לדרך היעילה בעיניה להגיע להצלחה. "ההצלחה האמיתית מגיעה רק כשאנחנו רואים את האחר", אמרה. "זו לא חולשה, זה לא ניסיון למצוא חן - אלא רק הבנה אמיתית של מי עומד מולך, מה הוא יכול ללתת לך ומה את יכולה לתת לו. לייצר שיתוף פעולה ומשם הדרך להצלחה היא מאוד קצרה".

ישכיל אומרת שהיא רואה בתפקיד שלה גם זכות וגם מזל: "הערך שמוביל את בנק מזרחי טפחות הוא ערך האנושיות", אמרה. "הסלוגן של להתקדם ולהישאר בן אדם (כחלק מפרסומת של הבנק בכיכובו של דביר בנדק - נ.ט) הוא לא רק סלוגן פרסומי, הוא ערך אמיתי שמשקף את ההוויה העסקית של הארגון שלנו, ומשקף את הוויה הארגונית של הבנק - מרמת הבנקאי, דרך ההנהלה עד רמת המנכ"ל. תמיד ערך האנושיות יגיע וינתב כל החלטה, עסקית וארגונית, שמתקבלת ביום יום".

"התקדמות טכנולוגית לא מחליפה אנשים"

ישכיל טוענת שהתקדמות טכנולוגית מובילה לחדשנות, יעילות, בהירות ללקוחות ועוד. "ולמרות הכל, היא לא מחליפה אנשים", קבעה. "כשאנחנו מנהלים כסף של לקוחות - אין תחליף לאמפתיה, להבנה, לאינטואיציה ולמקצועיות אנושית".

סמנכ"לית השיווק של הבנק הוסיפה שהבנקאות האישית זו אסטרטגיית השירות. "הבנקאות האישית היא לא רק לבנקאות פרטית, היא לא רק לעשירים", טענה. "זו אסטרטגיית השירות לכלל הלקוחות. אנחנו מבינים שההיכרות עם הבנקאי, וזה לא משנה דרך איזו פלטפורמה, בין אם זה בסניף, בטלפון, בדיגיטל, בצ’אט או באפליקציה - הבנקאי האישי מלווה את הלקוח מתוך ראיית האחר. כי זה מה שמביא למצוינות וגם מה שמביא להצלחה".

גילוי מלא: האירוע נערך בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות אמדוקס