נפטר עופר אליהו, מנכ"ל מגדל לשעבר ובנו של בעל השליטה בחברה

אליהו לקה בלבו ונפטר בגיל 64 • בעבר כיהן כיו"ר איגוד חברות הביטוח

עופר אליהו ז''ל / צילום: באדיבות מגדל ביטוח
עופר אליהו ז''ל / צילום: באדיבות מגדל ביטוח

עופר אליהו, לשעבר מנכ"ל חברת הביטוח מגדל והבן של בעל השליטה בחברה, שלמה אליהו, נפטר היום (א'). אליהו בן 64, לקה בלבו.

אליהו היה מנכ"ל מגדל במשך 4.5 שנים, בין השנים 2013 ל-2018, אז עזב את התפקיד כחלק מהרצון של אביו לחזור לתפקיד יו"ר החברה. בעקבות המהלכים שהוביל האב, עזבו את החברה, כמעט בצמוד, בנו שכיהן, כאמור, כמנכ"ל וכן יו"ר החברה באותה תקופה - יוחנן דנינו.

אליהו הבן מונה כאמור לתפקיד באמצע שנת 2013 לאחר שבתחילת אונה שנה מונה לתפקיד המשנה למנכ"ל החברה ולמנהל חטיבת הביטוח הכללי וביטוח משנה. זאת, כשלושה חודשים לאחר שהחברה מינתה אותו לתפקיד דירקטור בחברה.

לפני כן כיהן כמנכ"ל חברת הביטוח שהקים אביו, אליהו חברה לביטוח וכן כיו"ר איגוד חברות הביטוח. בניהולו של אליהו הבן, החברה הפכה לשחקנית מרכזית בעיקר בתחום ביטוחי הרכב לפרט.

ממגדל נמסר, כי קבוצת מגדל מרכינה ראשה וכואבת את פטירתו בטרם עת של עופר אליהו. "עופר, בנם של מייסד חברת אליהו ובעל השליטה בקבוצת מגדל, שלמה אליהו וחיה, יבדלו לחיים ארוכים, היה מאבני היסוד של הקבוצה ותרם לה רבות לאורך השנים. דירקטוריון הקבוצה, מנהליה ועובדיה משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

מאגודת האקטוארים נמסר, כי "האגודה המומה וכואבת את פטירתו בטרם עת של עופר אליהו ז״ל, מאושיות ענף הביטוח בישראל וחבר אמת של קהילת האקטוארים בישראל. לאורך כל שנותיו הכיר עופר בחשיבות האקטואריה ותמך בכל מאודו בחיזוק מעמד האקטוארים והעצמתם".