הוט נערכת לשינויים בשוק הטלוויזיה: תשדרג את הממשק ללקוחות

החברה חושפת מהלכים לקראת כניסת שחקנים חדשים: ממשק משתמש ישודרג ויהיה דומה לממשק בסיבים, תשיק מכשיר מולטימדיה מתקדם ותעלה את האפליקציה של הוט לראשונה גם באפל TV ובטלוויזיות חכמות

טל גרנות-גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: יח''צ, אוהד רומנו
טל גרנות-גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: יח''צ, אוהד רומנו

חברת הוט הכריזה היום (א') על שדרוג של כל ממשקי המשתמש בכבלים למנויי החברה, כך שיתאימו לסיבים האופטיים. בנוסף, החברה הכריזה על השקה של אפליקציית הוט בחנות אפל TV וכן בשלל טלוויזיות ומערכות הפעלה של אנדרואיד.

בנוסף, הוט הכריזה כי במהלך השנה תשיק את Hot One - מכשיר מולטימדיה שהיא מפתחת בשיתוף Sagemcom. מדובר במכשיר שיאפשר חוויית צפייה באמצעות ממשק משתמש פרסונלי, עוזר/ת אישי/ת, ביצוע שיחות וידאו, משחקי רשת מתקדמים, שליטה על הבית החכם, הזמנת אוכל, קניות, האזנה למוזיקה ועוד.

לשם השדרוג הצפוי, החברה העבירה את הממשק מתיחת פנים, כך שכבר בשבועות הקרובים כל לקוחות הכבלים יקבלו ממשק דומה לזה שמספקת החברה למנוייה על גבי הסיבים האופטיים. מדובר במהלך מורכב, שכן הממשק הנוכחי הוא פחות מתקדם בהשוואה לממשקים של חברות הסטרימינג, כי הוא לא כולל את תכונת ה-Catchup הפופולרית - תכונה שנמצאת בממשק הסיבים אבל לא בכבלים.

עד כה נמנעה הוט מלהעלות את הטלוויזיה שלה על אפליקציה באפל TV, והצעד מגיע על רקע ההכרה שעולם הטלוויזיה עובר שינוי דרמטי, והממירים הולכים ויוצאים מהשוק לטובת טלוויזיות חכמות.

דגש על חוויית הלקוח

הכרזת הוט התקיימה באירוע רחב-היקף שמטרתו הייתה להכריז על המהלכים שהחברה מתכננת לקראת השינויים הצפויים השנה בשוק הטלוויזיה. הוט חשפה כאמור מספר מהלכים במקביל, וזאת במטרה להדגיש שעולמות התוכן והטלקום מתמזגים. הדבר החשוב מבחינת הוט הוא לשים את הדגש על חוויית הלקוח.

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, ציינה כי השקעות העתק של הוט מאפשרות לה להיות חברה המספקת את חוויית הלקוח האיכותית והמקיפה ביותר באמצעות שירותי התקשורת המתקדמים בישראל. גרנות-גולדשטיין הוסיפה כי "פיתוחים חדשניים שנציג השנה יהפכו את מסך הטלוויזיה למרכז התקשורת הביתי, שייתן מענה לכל צורכי התוכן והתקשורת הפנים-ביתיים והחיצוניים של הלקוח".