ועדת הבחירות של ההסתדרות: "פגמים מהותיים" בסייעת סלע של עופר עיני

ועדת הבחירות של ההסתדרות בדקה היום חשד ל"מפקד ארגזים" ברשימת החתימות של סיעת סלע • הוועדה הורתה לעיני להודיע בתוך חמישה ימים מטעם איזו סיעה בכוונתו להתמודד בבחירות • מטה עופר עיני: "הניסיון לפסול את מועמדותו של עופר עיני נכשל"

עופר עיני / צילום: איל יצהר
עופר עיני / צילום: איל יצהר

ועדת הבחירות של ההסתדרות קבעה כי נפלו "פגמים מהותיים" בסייעת סלע החדשה מטעם עופר עיני, שמתמודד על ראשות ההסתדרות. הוועדה הורתה לעיני להודיע בתוך חמישה ימים מטעם איזו סיעה בכוונתו להתמודד בבחירות. האופציות של עיני הן לאסוף 5,000 החתימות ולהגיש מחדש תוך ימים ספורים או לרוץ מטעם סיעת כולנו.

כפי שנחשף בגלובס, הההסתדרות בדקה חשד ל"מפקד ארגזים" ברשימת החתימות שהגיש עיני עבור רישום סיעת סלע. לגלובס נודע כי מתוך 7,000 חתימות שהגיש עיני, 2,500 מהחתומים אינם חברי הסתדרות ועוד 700 חשודות כזיופים. המוקד הטלפוני שהופעל לצורך בחינת כל האנשים שמופיעים ברשימת החתימות לעיני התקשר לכל אחד מהחותמים ולכן התוצאות נבחנו היום על ידי הוועדה.

מוועדת הבחירות של ההסתדרות נמסר: "ועדת הבחירה הורתה לעיני להודיע, בתוך חמישה ימים, מטעם איזו סיעה בכוונתו להתמודד בבחירות. הוועדה מצאה פגמים מהותיים ברשימות התמיכה שהוגשו מטעם עיני והחליטה כי יהיה עליו להגיש רשימות חדשות".

ממטה עופר עיני נמסר: "הניסיון לפסול את מועמדותו של עופר עיני נכשל. ועדת הבחירות החליטה לאשר את מועמדותו של עופר עיני בכפוף להחלטתו להגיש את מועמדותו תחת סיעת כולנו בהסתדרות כבר היום (סיעה קיימת). צר לנו שיו"ר ההסתדרות מפחד מהתמודדות ושולח את יו"ר ועדת הבחירות שלו, שנמצא בניגוד עניינים ונגדו הוגשה עתירה לבית המשפט היום, במטרה למנוע התמודדות דמוקרטית והליך בחירות תקין. עופר עיני חוזר וינצח בבחירות חופשיות".