תפעל להגדלת מגוון הסגמנטים: מנכ"לית חדשה ליאנגו דליברי

במסגרת תפקידה אור זנו-רביד תנהל את תוכניות ההתרחבות והצמיחה העסקית של החברה • וגם: רשת הולמס פלייס פותחת מועדון של המותג אייקון פיטנס במתחם הסינמה סיטי בירושלים • אירועים ומינויים 

אור זנו־רביד / צילום: ענבל מרמרי
אור זנו־רביד / צילום: ענבל מרמרי

אור זנו־רביד מונתה למנכ"לית יאנגו דליברי (Yango Delivery) ישראל. במסגרת תפקידה היא תנהל את תוכניות ההתרחבות והצמיחה העסקית של החברה, תפעל להגדלת מגוון הסגמנטים במסגרת השירות ותוביל את כניסתם של שירותים חדשניים מבוססי טכנולוגיה לשירותי החברה.

"משבר הקורונה והשינויים הגלובליים שנוצרו בעקבותיו, הגדירו מחדש את ענף הצרכנות בכלל ואת הסטנדרטים החדשים בתחומי המשלוחים והשירות בפרט", אמרה זנו־רביד. "לפנינו שורה של מהלכים אסטרטגיים הצפויים להשיא ערך גדול ללקוחותינו".

זנו־רביד מגיעה לתפקיד עם ניסיון רב, לאחר ששימשה במשך כמה שנים כמנהלת הפיתוח העסקי בחברת Gett Delivery. קודם לכן ביצעה מגוון תפקידים בתחום הפיתוח העסקי בחברת Brillix וברשת בתי הקולנוע יס פלאנט.

הפלטפורמה של יאנגו דליברי מספקת שירותי שליחויות מהירים ואת ה"מייל האחרון" - שינוע המוצר מהמחסן ליעדו הסופי - לחברות בתחומי המזון, הקמעונאות והלוגיסטיקה. החברה מתמקדת בהנגשת פתרונות שילוח אקספרס עבור עסקים. בין לקוחותיה נמנים פקטורי 54, אספרסו קלאב ו־AM:PM.

השירות פועל ברחבי גוש דן, ועד סוף השנה צפוי להתרחב לערים מרכזיות נוספות בצפון ובדרום הארץ. החברה מעסיקה בישראל כ־50 עובדים, כאשר המספר צפוי להערכתה לעלות בשנה הקרובה.

הולמס פלייס מגיעה לירושלים

רשת הולמס פלייס פותחת מועדון של המותג אייקון פיטנס בהשקעה של יותר מ־4.5 מיליון שקל במתחם הסינמה סיטי בירושלים. המועדון, שישתרע על פני 1,100 מ"ר ויהיה סגור בשבתות, הוא ה־57 במספר של קבוצת הולמס פלייס ברחבי ישראל.

קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס בירושלים / הדמיה: באדיבות הולמס פלייס
 קבוצת הולמס פלייס משיקה מועדון אייקון פיטנס בירושלים / הדמיה: באדיבות הולמס פלייס

הולמס פלייס כוללת כמה סוגי מועדונים, כשאייקון פיטנס כוללים חדרי כושר ושיעורי סטודיו בעלות נמוכה. סוגי מועדונים נוספים הם הפרימיום, שכוללים בריכת שחייה, סאונה יבשה ורטובה, מקלחות וג'קוזי; אנרג'י, שמיועדים בעיקר לצעירים, וללא בריכה וג'קוזי; וכן פמילי, שדומים לפרימיום ומיועדים למשפחות.

לדברי קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, "כחלק מתוכנית הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות עליה הכרזנו לאחרונה, אנו עתידים לפתוח בין 3־4 מועדוני כושר נוספים בירושלים בתקופה הקרובה".

הרשת הוקמה בישראל בשנת 1998 על־ידי יונתן פישר. בשנת 2012 רכש איש העסקים ריצ'י האנטר 30% מהבעלות של הרשת בארץ. בנובמבר 2017 היא הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ושווי השוק שלה עומד כיום על 361 מיליון שקל.

חדשות טובות לחברת סולאראדג' 

ביקור נשיא ארה"ב ג'ו ביידן במזרח התיכון הניב לחברה הישראלית סולאראדג' הסכם: החברה, שמספקת טכנולוגיה לאנרגיה סולארית, תשתף פעולה עם הקונגולומרט Ajlan&Bros לקידום פתרונות אנרגיה מתחדשת בערב הסעודית. החברה הוזמנה לחתום על מזכר ההבנות בטקס בג'דה להידוק מערכת היחסים המסחרית, בנוכחות ביידן.