ריטיילורס רכשה את הבעלות בחברה הבת שמפעילה חנויות נייקי באירופה

החברה רכשה את מלוא החזקותיה של פוט לוקר אירופה בחברה המשותפת בתמורה ל-10 מיליון אירו • החברה החלה לפעול במרץ 2020, ובבעלותה 16 חנויות נייקי באירופה • ריטיילורס, שבשליטת פוקס, מתכננת לפתוח כ-100 חנויות נוספות עד סוף שנת 2025

חנות נייקי בספרד / צילום: Shutterstock, ColorMaker
חנות נייקי בספרד / צילום: Shutterstock, ColorMaker

ריטיילורס , החברה הבת של פוקס  שמרכזת את עסקי אופנת הספורט שלה, רכשה את מלוא החזקותיה של פוט לוקר אירופה בחברה ההולנדית המשותפת המפעילה את חנויות נייקי באירופה תמורת כ-10 מיליון אירו. בדיווח לבורסה עדכנה החברה שבשליטת הראל ויזל כי רכשה את ההחזקות המהוות כ-49% מזכויות ההון וההצבעה בחברת נייקי המשותפת, וכעת היא מחזיקה ב-100% מהבעלות בחברה.

חברת נייקי המשותפת מפעילה כיום 16 חנויות של נייקי בשבע מדינות באירופה, ועד סוף 2025 מתכוונת לפתוח בין 80 ל-100 חנויות נוספות ברחבי היבשת.

דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס, ציין כי "מגזר נייקי הוא בעל פוטנציאל רווחיות גבוה, ובכוונתנו לפתוח מספר משמעותי של חנויות נייקי באירופה בשנים הקרובות".

ריטיילורס עוסקת במכירה קמעונאית של מוצרי הנעלה, הלבשת ספורט ואביזרי ספורט וכן אופנת פנאי, באמצעות רשת חנויות המופעלת על-ידי החברה בישראל, בקנדה ובאירופה. נכון לחודש מרץ מונה הרשת 103 חנויות בישראל, מתוכן 23 חנויות נייקי, 70 חנויות פוט לוקר ועשר חנויות דרים ספורט. כמו כן מפעילה החברה תשע חנויות נייקי בקנדה, 20 חנויות נייקי באירופה ו-18 חנויות פוט לוקר באירופה. בסך-הכול הרשת מפעילה 150 חנויות, כולל כאלה שמופעלות על-ידי חברות המוחזקות על-ידה.