הקימה אפליקציית היכרויות שמעודדת לצאת מהמסכים: "האתגר הגדול שלנו הוא שמירה על פרטיות המשתמשים"

הכירו את אנה גלפמן, תושבת רמת גן, רווקה בת 32 • מייסדת ומנכ"לית CR8 - אפליקציית דייטינג • "עשינו הכול כדי להעניק שקיפות מקסימלית ולמנוע כאבי לב מיותרים. אנו רוצים להביא לשינוי בשוק אפליקציות ההיכרויות" • גלובס שם את הסיוע לעסקים קטנים ולעצמאים במרכז

אנה גלפמן, מייסדת ומנכ''לית CR8 / צילום: רועי בלו
אנה גלפמן, מייסדת ומנכ''לית CR8 / צילום: רועי בלו

CR8 (קריאייט) היא אפליקציית היכרויות שהוקמה על-ידי אנה גלפמן. היא יצרה את האפליקציה אחרי שנים של שוטטות בדייטים ובאפליקציות השונות. "בכל פעם שאני יוצאת מזוגיות וחוזרת לאפליקציות, אני מתאכזבת מחדש", משתפת גלפמן. "הבעיה הכי גדולה היא חוסר הבהירות ובזבוז הזמן האינסופי, כשבסוף כל מה שאני רוצה זה למצוא אהבה".

גלפמן מסבירה את ההבדל בין הפלטפורמה שהיא פיתחה לאחרות שקיימות. "בניגוד לאפליקציות המתבססות על בחירה חיצונית ו'שוק בשר', CR8 מביאה קדימה זמינות והנעה לדייט אמיתי כדי לעודד יציאה מהמסכים. השקיפות באפליקציה מאפשרת תיאום ציפיות שמוביל להתאמה טובה ולמציאת אהבה.

"עשינו הכול בשביל להעניק שקיפות מקסימלית ולספק מספיק מידע למשתמשים, כדי למנוע כאבי לב מיותרים. השאלות לגבי הסטטוס ומה בעצם אתה מחפש הן הכרחיות באפליקציה ונשאלות במטרה להתאים את המשתמשים האחד לשנייה".

בניגוד להתאמה על בסיס מראה בלבד, כאן ההתאמה מתבצעת בכך שצד אחד יוצר את דייט חלומותיו על-ידי הגדרת יום, תאריך, שעה, עיר וסוג הדייט שמעניין אותו: מסעדה, בר וכו'. הצד השני יכול להיכנס לאפליקציה ולעשות בראוזינג לפי הערב והתאריך הפנוי שלו, ולהציע להצטרף לצד היוצר.

בשלב הזה הצד היוצר יכול לבחור עם מי ירצה להמשיך לצ'אט ומשם להתחיל בתקשורת, כשהם כבר מלכתחילה מסכימים ומכוונים לדייט מסוים. הפיצ'ר נועד לקדם את הזוג לדייט, להניע אותם לפעולה ולהוציא אותם כמה שיותר מהר מהאפליקציה. המטרה הסופית היא שיכוונו לדייט שיאפשר תקשורת אמיתית וכנה ולמציאת אהבה.

"האתגר הכי גדול שלנו כאפליקציה הוא שמירה על פרטיות ומידע המשתמשים", אומרת גלפמן. "זהו הדבר הכי חשוב עבורנו, ואנחנו לוקחים אותו בכובד-ראש. בנוסף, כסטארט־אפ שהושק לא מזמן, אנחנו כעת בשלבי גיוס הון. אנו מפיצים את בשורת האפליקציה בפני קהל היעד ומחפשים שותפים לדרך".

האפליקציה עובדת במודל FREEMIUM - הורדה בחינם. הרווח וההכנסות מתבססים על תשלום בגין פיצ'רים נוספים באפליקציה אשר מחדדים את החיפוש והיכולת להגיע להתאמה מושלמת. בהמשך, יתווספו פיצ'רים נוספים שהשימוש בהם יתאפשר בעבור תשלום. "ההגבלה במודל החינמי היא בכמות יצירת הדייטים. אנחנו לא רוצים שהמשתמש תמיד ישאף לדייט 'איפה שנוח לו', אלא ירצה להצטרף לדייט של אחר. מה גם שאם נאפשר יצירת אינסוף דייטים, אנשים לא ייקחו ברצינות את המעמד ואת ההתחייבות".

לסיכום, גלפמן מציינת את השאיפות להמשך. "אנו רוצים להביא לשינוי בשוק אפליקציות ההיכרויות ולחסוך לאנשים כמויות של זמן בדרך לאהבה".

כשגלפמן נשאלת מה השאיפה האישית שלה, היא עונה: "למצוא אהבה באמצעות האפליקציה".

 עצמאים, בעלי עסקים קטנים ושכירים בעלי שליטה - אנחנו רוצים לשמוע אתכם. להשתתפות במדור אפשר לפנות למייל atzmaim@globes.co.il