יורם אלטמן מונה למנכ"ל הקבוע של רשת 13

אלטמן שימש כמ"מ מנכ"ל רשת 13 בארבעת החודשים האחרונים, בהם הספיק לחזק את השדרה הניהולית בחברה וכבר החל להוביל שורה של שינויים שנועדו לחזק את התוכן ואת הביצועים הכספיים

יורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 / צילום: נעה ניר
יורם אלטמן, מנכ''ל רשת 13 / צילום: נעה ניר

דירקטוריון רשת 13 הודיע היום (ה') על מינויו של יורם אלטמן למנכ"ל החברה. אלטמן שימש כממלא-מקום מנכ"ל רשת 13 בארבעת החודשים האחרונים, לאחר שבסוף פברואר הודיע אבי בן טל על סיום תפקידו כמנכ"ל החברה, לאחר קצת יותר משנתיים בתפקיד. 

מרשת 13 נמסר היום כי "מאז שנכנס לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל בחודש אפריל האחרון, חיזק אלטמן את התשתית הניהולית של החברה, עם צירופו של מאיר קוטלר כמשנה בכיר למנכ"ל וצירופו של אופיר רבינוביץ' כסמנכ"ל התוכניות וההפקה".

עוד נמסר כי "בימים אלה מגבשת ההנהלה החדשה תוכניות עבודה לטווח המיידי ולטווח הארוך, תוך העמקת מערכות היחסים והשותפויות עם יוצרי תוכן ובתי הפקה מובילים בארץ ובחו"ל, חיזוק הנכסים הקיימים של הערוץ ופיתוח נכסים חדשים על המסך ובזירה הדיגיטלית".

אלטמן הוא שותף-מייסד ויו"ר קבוצת הקריאייטיב והויז'ואל אפקטס גראויטי ובעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשיית הבידור, המדיה וההפקות - בישראל, בארה"ב, בקנדה ובסין. אלטמן ימשיך לכהן כיו"ר הקבוצה, שפעילותה מנוהלת על-ידי שרון קונופני. 

"אנחנו רק בראשית הדרך" 

יורם אלטמן מסר היום: "בחודשים האחרונים התמקדנו בניתוח מעמיק של מצב החברה וזיהוי נקודות החוזק והחולשה שלנו. התחלנו במספר שינויים, ואנו רק בראשיתה של הדרך. יחד עם האנשים המקצועיים והמסורים של רשת 13, חברת חדשות 13 בניהולו של אבירם אלעד ושותפים מרכזיים בתעשייה, אין לי ספק שנצליח לייצר תוכן ישראלי איכותי ובינלאומי.

"לצד זאת, אנו פועלים למיקסום וחיזוק שיתופי-הפעולה עם ענקיות המדיה הבינלאומיות אקסס ודיסקברי-וורנר, השותפות בחברה ומובילות מותגים מובילים כמו Warner Bros., HBO, HBO+, CNN, Discovery+ ועוד. מדובר בשתי שחקניות גלובליות מובילות, הן ברמת התוכן והן ברמה הטכנולוגית, שכבר היום יש להן אחיזה בשוק הישראלי, ואנו מתכוונים לממש ביתר שאת את הפוטנציאל הזה. אני מבקש להודות לחברי הדירקטוריון ולבעלי המניות על האמון שניתן בי".

נדב טופולסקי, יו"ר רשת 13, מסר: "החברה נמצאת היום במקום טוב מאוד, הן מבחינת היציבות הפיננסית והרווחיות, והן בעובדה שמתגבשת בה שדרה ניהולית מנוסה ומגובשת. כעת פנינו קדימה לעבר פיתוח ויצירה, ואני בטוח שיורם, יחד עם צוות המנהלים הנחוש והאנשים המצוינים של הערוץ, כמו גם של חברת החדשות, יחזק את מעמדה של רשת 13 כגוף תוכן מוביל בישראל ובזירה הבינלאומית".