מיזם הטלוויזיה החדש ומבוסס הפרסומות של מנכ"ל וויקס

מיזם click.tv מנסה לשכפל מודלים מהעולם המציעים ערוצים פתוחים לצפייה דרך האינטרנט בנוסף לתוכן בינלאומי • התכנים מוצעים בחינם בתמורה לפרסומות

אבישי אברהמי, מנכ''ל WIX / צילום: שלומי יוסף
אבישי אברהמי, מנכ''ל WIX / צילום: שלומי יוסף

חברת טלוויזיה חדשה עולה לאוויר בישראל. בימים אלה משיקים קבוצת יזמים מודל טלוויזיוני חדש המבוסס על פרסומות. מדובר על מיזם שנקרא click.tv, פלטפורמת שידורים על גבי האינטרנט המציעה ערוצים מקומיים ובינלאומיים לצפייה ישירה לצד תוכן עשיר, מבוסס פרסומות. 

■ וויקס הפתיעה עם הפסד מצומצם; הכריזה רשמית על תוכנית התייעלות

המודל של המיזם הוא בדומה לפלטפורמות הבינלאומיות - Pluto ,Roku ו-Peacock. הרעיון הוא לאגד את כל ערוצי הברודקאסט ולהוסיף עליהם תוכן נוסף, ולשדר אותו בטלוויזיות חכמות שכבר מותקנת בהן האפליקציה עם מערכת הפעלה Vidaa. כלומר, בשלב הנוכחי אין אפליקציה שניתן להוריד לסטרימרים, אלא היא תהיה בתוך טלוויזיות Hisense, Toshiba בשלב הראשון, ובהמשך תיכלל אצל יצרנים נוספים.

כרגע רק ערוץ 11 וערוצים בינלאומיים זמינים לצפייה, ועד סוף השנה המיזם צפוי לצרף את הערוצים 12 ו-13.

השותפים במיזם הם אבישי אברהמי וניר זוהר (Wix), גיא אדרי, ממקימי AM:PM, יחד עם האחים בלינקיס ומנכ"ל הייסנס בישראל, צביקה הדר וקבוצת יזמים ואנשי עסקים נוספים.

גיא אדרי מסר: "בארה"ב לבד מעל ל-140 מיליון נפשות, המהווים כמעט חצי מהאוכלוסייה, צורכים טלוויזיה רב-ערוצית בחינם דרך Pluto ,Roku ו-Peacock, ומספר זה צפוי לעלות עוד יותר בשנים הקרובות. אנחנו בנינו ויצרנו פלטפורמה חכמה ונגישה, שבכל מדינה בה נהיה תקבל את השידורים המקומיים, תוכן מקורי מותאם לקהל ועשרות ערוצים".