חברת הביטוח האמריקאית AmTrust תשקיע 35 מיליון שקל בווישור

ווישור הישראלית ממשיכה לחזק את הפעילות בארה"ב וחתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הביטוח היושבת בניו יורק • שתי החברות ישקיעו 2 מיליון דולר כל אחת בחברה נכדה של ווישור הפועלת בארה"ב 

מימין: ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל / צילום: רמי זרנגר
מימין: ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל וינשל / צילום: רמי זרנגר

חברת הביטוח ווישור חתמה על הסכמי השקעה ושיתופי פעולה אסטרטגיים עם קבוצת הביטוח האמריקאית AmTrust. לפיהם הקבוצה האמריקאית תשקיע במניות של החברה הישראלית סך של כ-35.6 מיליון שקל, באמצעות הלוואה המירה למניות.

מועד הפירעון של ההלוואה נקבע לעוד 10 שנים כשעל פי כתב ההתחייבות, ההמרה למניות תיעשה במצבים שונים, לרבות המרה אוטומטית. זאת במקרה ששער המניה של ווישור יהיה לפחות 6.3 שקל (המחיר בו נסגרה העסקה) במשך 14 ימי מסחר רציפים . 

במסגרת הסכמי השקעה, התחייבו שני הצדדים להשקיע סכום של 2 מיליון דולר כל אחת בחברה נכדה של ווישור , weSure Digital, המורשית כבר היום לפעול כ -Insurance Producer/ MGA ב-9 מדינות בארה"ב. בתמורה להשקעה זו יוקצו לאמטראסט 30%  ממניות החברה הנכדה. כפועל יוצא מההשקעה נחתם גם הסכם בעלי מניות בין הצדדים .

קבוצת AmTrust הנה חברת אחזקות ביטוח רב לאומית, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בניו יורק. הקבוצה מתמחה בביטוחי רכוש וחבויות לעסקים לרבות ביטוח חבות מעבידים, חבילות ביטוח לבתי עסק, מוצרי אחריות ושירותים נוספים .